Coolinarika je u jednom zagrebačkom trgovačkom centru predstavila Viber stickere, super zabavne i hranom povezane naljepnice, koje će začiniti svakodnevnu komunikaciju svih korisnika popularnog Viber kanala.
U Hrvatskoj se mjesečno izmijeni više od 600 milijuna Viber poruka, a u njima se pošalje više od 32 milijuna popularnih stickera. Viber je neizostavan kanal komunikacije na kojemu nerijetko otvaramo grupe s prijateljima i kolegama te razmjenjujemo iskustva, fotografije i video.
Coolinarika Viber stickeri namijenjeni su upravo tim svakodnevnim, opuštenim razgovorima, jer njima uistinu možete nekome uljepšati dan i reći mu da ga volite.
Podravka je već ostvarila veliki uspjeh s Lino Viber stickerima. Više od 300 tisuća ljudi preuzelo je Lino stickere i poslalo ih u gotovo šest milijuna poruka. Ovim uspjehom i onim koji će sigurno ostvariti Coolinarika Viber stickeri Podravka je još jednom potvrdila svoj status predvodnice trendova u online komunikaciji.Coolinarika je predstavila Viber stickere, super zabavne i hranom povezane naljepnice, koje će začiniti svakodnevnu komunikaciju svih korisnika Viber kanala
„Podravka je tvrtka s 80 godina dugom tradicijom, ali s mladom publikom, potrošačima i komunikacijom, okrenuta potrebama, željama i trendovima mladih ljudi. Prepoznajemo navike i potrebe mlađe populacije i želimo im biti dostupni na svakom koraku“, izjavila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.
„Da bi bila dobra, hrana mora biti zabavna. Kuhanje je opuštanje, a uživanje u hrani s obitelji i prijateljima i dalje je najvažnije mjesto naših života. Coolinarika je već više od desetljeća dio te priče pa je sasvim logično da smo postali dio najuzbudljivije komunikacijske platforme u koju nas je uvela Viberova agencija Mediacor i s kojom iz dana u dan osmišljavamo sadržaj za naše Coolinaričare na Viber Public chatu“, zaključila je Marinka Akrap.
Predstavljanju projekta, u opuštenoj i zabavnoj atmosferi, prisustvovali su brojni posjetitelji trgovačkog centra, koji su se imali priliku fotografirati s Coolinarika stickerima ispred SnapTAP foto-kioska i sudjelovati u nagradnom natječaju. Dobro raspoloženi sudionici natječaja počastili su se Dolcela muffinima od bundeve, a da ne bi sve bilo samo "digitalno", za uspomenu su dobili isprintanu fotografiju i Coolinarika sticker naljepnicu za mobitel.
Coolinarika Viber ''Free&Follow'' sticker paket besplatan je i dostupan samo 3 mjeseca. Preuzimanjem paketa stickera automatski postajete i dio Coolinarika Viber Public Chata, gdje Coolinariku također možete pratiti u svakodnevnim objavama, sudjelovati u nagradnim natječajima i svoja kulinarska umijeća podijeliti s ostalim ljubiteljima Coolinarike. Požurite po svoje Coolinarike Viber stickere jer njima uistinu možete nekome uljepšati dan i reći mu da ga volite.
Web Coolinarike mjesečno posjeti oko 10 milijuna ljudi, a bilježi se čak 50 milijuna učitavanja stranice. Coolinarika ima 155 tisuća registriranih korisnika diljem regije te je jedna od najposjećenijih web stranica. U Hrvatskoj, prema Gemius Audience istraživanju za studeni, Coolinarika je na 11. mjestu najposjećenijih web stranica te na 20. mjestu u susjednoj Srbiji. Na Coolinarici se može pronaći gotovo 170 tisuća recepata, a uz novi video sadržaj, taj će se broj nastaviti povećavati.