Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kultura & zabava

Coolinarika predstavila "najukusnije" Viber stickere

17-12-2016 Piše Zadovoljna
komentari

Coolinarika je u jednom zagrebačkom trgovačkom centru predstavila Viber stickere, super zabavne i hranom povezane naljepnice, koje će začiniti svakodnevnu komunikaciju svih korisnika popularnog Viber kanala.

U Hrvatskoj se mjesečno izmijeni više od 600 milijuna Viber poruka, a u njima se pošalje više od 32 milijuna popularnih stickera. Viber je neizostavan kanal komunikacije na kojemu nerijetko otvaramo grupe s prijateljima i kolegama te razmjenjujemo iskustva, fotografije i video.

U trendu Čestitke: Sretan Božić Sretan Božić! Sretan Božić! Preuzmite ove čestitke i pošaljite ih dragim ljudima za Božić Tri ljepotice iz Zagreba u najtraženijim hlačama NEMAJU KONKURENCIJE Tri gracije iz Zagreba potvrdile koje su hlače najtraženije, bilo ljeto ili zima Ana Gruica Uglešić uvijek mami pažnju svojim modnim izborima Cjenovno prihvatljiva Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji

Coolinarika Viber stickeri namijenjeni su upravo tim svakodnevnim, opuštenim razgovorima, jer njima uistinu možete nekome uljepšati dan i reći mu da ga volite.

Coolinarika je predstavila Viber stickere, super zabavne i hranom povezane naljepnice, koje će začiniti svakodnevnu komunikaciju svih korisnika Viber kanala Podravka je već ostvarila veliki uspjeh s Lino Viber stickerima. Više od 300 tisuća ljudi preuzelo je Lino stickere i poslalo ih u gotovo šest milijuna poruka. Ovim uspjehom i onim koji će sigurno ostvariti Coolinarika Viber stickeri Podravka je još jednom potvrdila svoj status predvodnice trendova u online komunikaciji.

„Podravka je tvrtka s 80 godina dugom tradicijom, ali s mladom publikom, potrošačima i komunikacijom, okrenuta potrebama, željama i trendovima mladih ljudi. Prepoznajemo navike i potrebe mlađe populacije i želimo im biti dostupni na svakom koraku“, izjavila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.

„Da bi bila dobra, hrana mora biti zabavna. Kuhanje je opuštanje, a uživanje u hrani s obitelji i prijateljima i dalje je najvažnije mjesto naših života. Coolinarika je već više od desetljeća dio te priče pa je sasvim logično da smo postali dio najuzbudljivije komunikacijske platforme u koju nas je uvela Viberova agencija Mediacor i s kojom iz dana u dan osmišljavamo sadržaj za naše Coolinaričare na Viber Public chatu“, zaključila je Marinka Akrap.

Predstavljanju projekta, u opuštenoj i zabavnoj atmosferi, prisustvovali su brojni posjetitelji trgovačkog centra, koji su se imali priliku fotografirati s Coolinarika stickerima ispred SnapTAP foto-kioska i sudjelovati u nagradnom natječaju. Dobro raspoloženi sudionici natječaja počastili su se Dolcela muffinima od bundeve, a da ne bi sve bilo samo "digitalno", za uspomenu su dobili isprintanu fotografiju i Coolinarika sticker naljepnicu za mobitel.

Coolinarika Viber ''Free&Follow'' sticker paket besplatan je i dostupan samo 3 mjeseca. Preuzimanjem paketa stickera automatski postajete i dio Coolinarika Viber Public Chata, gdje Coolinariku također možete pratiti u svakodnevnim objavama, sudjelovati u nagradnim natječajima i svoja kulinarska umijeća podijeliti s ostalim ljubiteljima Coolinarike. Požurite po svoje Coolinarike Viber stickere jer njima uistinu možete nekome uljepšati dan i reći mu da ga volite.

Web Coolinarike mjesečno posjeti oko 10 milijuna ljudi, a bilježi se čak 50 milijuna učitavanja stranice. Coolinarika ima 155 tisuća registriranih korisnika diljem regije te je jedna od najposjećenijih web stranica. U Hrvatskoj, prema Gemius Audience istraživanju za studeni, Coolinarika je na 11. mjestu najposjećenijih web stranica te na 20. mjestu u susjednoj Srbiji. Na Coolinarici se može pronaći gotovo 170 tisuća recepata, a uz novi video sadržaj, taj će se broj nastaviti povećavati.