Nova kampanja domaćeg modnog brenda DeLight predstavlja ključne komade za ljetnu sezonu. Nesputana i ženstvena Andrea Andrassy i drugi je put zaštitno lice DeLight modne kampanje.
Ne odstupajući od ideje da kreiraju i stvaraju odjeću za odvažne i samouvjerene žene koje inzistiraju na besprijekornim krojevima i materijalima, ali imajući u vidu i da je ljeto najopuštenije i najzabavnije doba godine, inspiracija za ljetnu kolekciju kreativnom dvojcu Ivanu Friščiću i Željki Molnar bili su osjećaji – sreća, veselje i opuštenost jer im je želja da se žena koja nosi DeLight ljetnu kolekciju baš tako osjeća.
Kolekcijom tako dominira bijela boja. Dašak čiste romantike donose haljine nježnog floralnog uzorka i detalji poput velike mašne ili volana koje su i fantastičan odabir kako za dnevne tako i za večernje obveze. Zavodljivi krojevi laskaju figuri i ističu ono najbolje, a lepršavi materijali ugodni za nošenje kao i za nesmetano kretanje cijeli dan poput svile, popelina, viskoze, čipke i brokatne svile okosnica su kolekcije. Nezaobilazni power suit ovaj put u nježnim, pastelnim bojama i s floralnim uzorkom osvojit će svaku poslovnu ženu.
Nakon iznimno uspješne suradnje prošle godine kada je Andrea Andrassy prvi put utjelovila DeLight ženu u jesenskoj kampanji, Ivan Friščić i Željka Molnar odlučili su ne mijenjati ono što se pokazalo kao izvrstan recept za uspjeh. Stoga je jedinstvena i samosvjesna Andrea zaštitno lice kampanje i za ljetnu kolekciju.
Andrea Andrassy i DeLight uspješno surađuju od prvih dana postojanja brenda. Andrea podržava i voli naš rad i ono što je nama najvažnije, osjeća se dobro u svakom komadu. Od prvih dana postojanja brenda vrlo jasno znamo za koga kreiramo i stvaramo odjeću, a Andrea utjelovljuje DeLight ženu u svakom smislu. Iznimno je uspješna u poslu, zna što želi, ne pristaje na kompromise, a s druge strane voli se poigravati sa svojim seksipilom i ženstvenošću, objasnili su odabir zaštitnog lica Ivan Friščić i Željka Molnar.