Postoji li razlog da se lijepo odjenete? Mora li to uvijek biti samo neka posebna prigoda ili je nekad sasvim normalno da želimo lijepo izgledati jednog običnog utorka u 14 sati? Makar odjeća ne čini čovjeka, postoji jedna posebna veza između žene i nove haljine ili bezvremenskog odijela. Situacija u kojoj smo se našli zaustavila je cijeli svijet, ali došlo je vrijeme za buđenje, za nastavak, za stvaranje i pogled u budućnost. Jedan od tih pogleda zasigurno je moda. Ona je poput daška energije koja svima koji u njoj nalaze nešto lijepo pruža osjećaj življenja.
Upravo je svojom novom kampanjom za proljeće/ljeto Ivan Friščić, vlasnik i dizajner brenda DeLight, pokušao dočarati ženu koja ne odustaje, snažnu ženu koja mašta te ženu koja je istovremeno profinjena i moćna. Sve su to ujedno i karakteristike nove kolekcije u kojoj je većina haljina inspirirana popularnom wrap haljinom. One su i dokaz kolika ljepota leži u jednostavnosti, a sašivene su prirodnih tkanina, što ih čini idealnima za vruće ljetne mjesece.
Dobar provod nikad nije otkazan, baš kao ni druženje ili povod da izgledate lijepo, a upravo večernje haljine satkane od pamučne čipke ili svile iz kolekcije DeLight odišu elegancijom koja ne prolazi nezapaženo.
Odijela su svojevrsna kruna brenda DeLight. Prepoznatljiva i pažljivo krojena, rezultat su dugogodišnjeg predanog rada, a svaka žena koja ih odjene jednostavno ostavlja bez daha i uvijek im se vraća. Sakoi na jednoredno ili dvoredno kopčanje, popularne mrkva-hlače ili trapez-hlače, a sve sašiveno od prirodnih tkanina poput hladne vune, svile, lana i pamuka.
Kampanja za proljeće/ljeto snimljena je u Brown Beach Houseu u Trogiru, znao sam da je to idealna lokacija. Jedinstven dizajn i retro estetika divno su se uklopili u čitavu priču o mojim kreacijama. Žena u takvom okruženju jednostavno blista te i njezina ljepota, još više dolazi do izražaja. Ležerna raskoš, to je upravo ono što svaka žena zaslužuje, tom se mišlju vodim svaki put kada počnem stvarati, a osmijeh klijentice svaki mi je put svojevrsna nagrada i potvrda za to, tvrdi Ivan Friščić.
Okosnica kolekcije svakako je haljina s dubokim V-izrezom, koja upravo svojim besprijekornim linijama krade pažnju. U njoj žena može opušteno šetati pješčanom plažom, a s druge strane, može i izreći svoje sudbonosno "da". Podsjeća na grčke božice i samim time veliča ženu kao nježnu, ali opet moćnu figuru.
Čitava kolekcija odiše nježnim puderastim bojama, a uzorci poput kariranog i cvjetnog najavljuju toplo, ljetno razdoblje u koje se savršeno uklopila kolumnistica i spisateljica Andrea Andrassy te kao zaštitno lice kolekcije divno zaokružila ovu modnu priču.
Ono što je zaista prekrasno u ovoj čitavoj modnoj priči upravo je hrvatska kvaliteta te vlastita proizvodnja brenda DeLight. Dokaz što znači voljeti modu i svoj posao, pa makar i u trenucima kada ne ide sve po planu, nadahnjuje i ostale da se pokrenu i pronađu motivaciju za stvaranjem.