Glamurozni događaji poput 80. filmskog festivala u Veneciji uvijek iznjedre kreativce koji se istaknu autentičnim stilom. Jedan od njih je poznati talijanski dizajner Diego Dolcini koji se na crvenom tepihu pojavio u štiklama kako bi predstavio svoj novi izum – sasvim bezbolne cipele na petu.
Neudobne cipele dokazuju onu staru poslovicu da se za ljepotu treba trpjeti, a mnogi su inovatori zadnjih nekoliko godina pokušali pronaći način koji će pomoći ženama da se riješe grčeva, žuljeva i neugodnog osjećaja zatezanja u području stopala.
Na kraj tom problemu je stala talijanska tvrtka Gait-Tech, koja je početkom ove godine predstavila genijalno i inovativno rješenje za ovaj problem.
Ono se temelji na 45 godina istraživanja i analiza, a dolazi u obliku biomehaničkog uloška ugrađenog u cipelu koji ublažava pritisak stopala i tako omogućuje zdraviji i stabilniji hod u štiklama.
Cipele s petom oduvijek su predstavljale ono najbolnije vezano za ženstvenost i senzualnost, posebno jer su kroz povijest postale sinonim za bol i neugodan osjećaj u svečanim prilikama kad trebamo zablistati, rekao je Andrea Goldoni, suosnivač i izvršni direktor tvrtke Gait-Tech u priopćenju za javnost.
Kako bi cijela priča dobila na težini, tvrtka je na mjesto kreativnog direktora postavila veliku facu u svijetu cipela, Diega Dolcinija, koji je dizajnirao komade za Rihannu, Madonnu i Beyonce, a iskustvo skupljao u Gicciju i Dolce & Gabbani.
Diego se u Veneciji pokazao u efektnom odijelu koje se sastoji od kariranog sakoa i elegantnih hlača sa širokom pasicom, dok je bijelu košulju odabrao kao odličnu podlogu s kojom se ne može pogriješiti.
I to ne bi bilo nešto neobično da slavni dizajner kombinaciju nije upotpunio štiklama s potpeticom od 11 centimetara. Poglede je privlačio njegov impresivni i sgurni hod.
Za tu je priliku dao izraditi poseban model crnih sandala s tankom potpeticom i remenjem oko gležnja u broju 43. Kolekcija koja nosi njegovo prezime i u kojoj će se pronaći i par elegantnih sandala, javnosti će biti predstavljena krajem listopada 2023. godine.
Stručnjak za cipele tom je prilikom htio testirati proizvod i svijetu pokazati da je s tvrtkom Gait-Tech izradio nešto doista revolucionarno. Radilo njihovo rješenje ili ne, kapa do poda za originalnu reklamu.