Veličanstvenom modnom revijom na Fontani di Trevi u Rimu modni brend Fendi proslavio je 90. rođendan. Luksuzna slavljenička kolekcija koja je 200 ekskluzivnih gostiju odvela u neki čaroban svijet inspirirana je bajkama Hansa Christiana Andersena
Čarobnom modnom revijom talijanski modni gigant Fendi obilježio je 90 godina postojanja. Bila je to večer o kojoj će se još dugo pričati i koja će bez sumnje naći svoje mjesto u modnoj povijesti zahvaljujući ne samo bajkovitim kreacijama nego i lokaciji na kojoj je revija održana.
Naime Fendi je svoju slavljeničku kolekciju za jesen 2016. godine prikazao na jednoj od najljepših fontana na svijetu, Fontani di Trevi u Rimu. Fendi je u restauraciju najveće barokne fontane u Rimu investirao više od 2 milijuna eura, a restauracija je trajala gotovo dvije godine.
ANDERSEN KAO INSPIRACIJA
Da se ovaj veliki posao itekako isplatio bilo je jasno kada je u četvrtak navečer počeo modni mega spektakl. Fontana di Trevi pretvorena je u monumentalnu modnu pistu kojom su manekenke, među njima i top modeli Bella Hadid i Kendall Jenner, hodale u kolekciji inspiriranoj bajkama Hansa Christiana Andersena, preciznije ilustracijama Andersenovih bajki čiji je kreator danski ilustrator Kay Nielson koji je kasnije radio i za Disney.Veličanstvenom modnom revijom na Fontani di Trevi u Rimu modni brend Fendi proslavio je 90. rođendan
Karl Lagerfeld, kreativni direktor i glavni dizajner Fendija te dizajnerica Silvia Fendi stvorili su luksuznu kolekciju kojom dominiraju svjetlucave večernje haljine s rasporima sa strane na kojima se reflektirala svjetlost tirkizne vode po kojoj su manekenke hodale. Naravno, bila je to samo optička iluzija jer se iznad površine vode nalazio stakleni pod.
Goste revije, njih 200, opčinio je i plašt od sive svile koji se otvarao s prednje i stražnje strane. Torbe, po kojima je Fendi mnogima i najpoznatiji, izgledaju kao da su napravljene od krzna, ali se zapravo sastoje od sitnih dijelova svile sašivenih zajedno na način da se čine kao zmijska koža.
Modnu kuću Fendi osnovali su 1925. godine Adele i Edoardo Fendi kao trgovinu kožom i krznom u Rimu. Nakon 1946. pet sestara iz druge generacije obitelji, Paola, Anna, Franca, Carla i Alda, uključile su se u biznis i dale mu veliki polet.
Karl Lagerfeld priključio se Fendiju 1965. kao kreativni direktor, a od 2001. Fendi se prepoznaje kao multinacionalni luksuzni modni brend.