Američki modni brend Gap uzrokovao je pravu pomutnju reklamnim fotografijama koje prate novu kolekciju odjeće za djecu
Borba protiv spolne nejednakosti i nepravednih predrasuda koje prate žene na svakom koraku dug je proces, a često ga 'sabotiraju' razne reklame koje nam pokazuju da još uvijek moramo napredovati kao društvo.
Američki brend Gap lansirao je novu kolekciju odjeće za djecu i pripadajuću kampanju, a reklamne fotografije koje prate kampanju razljutile su roditelje diljem svijeta. Naime, na fotografijama su prikazani djevojčica i dječak, a dodijeljene su im dvije potpuno različite društvene 'uloge' zbog kojih mnogi reklamu smatraju primjerom seksizma.
Pogledaj na Twitteru
Mali učenjak. Tvoja budućnost počinje ovdje, piše uz fotografiju dječaka koji na sebi nosi majicu s likom Alberta Einsteina
Društveni leptirić. Košulje od kepera i puloveri s logom glavna su tema razgovora u parku, piše uz fotografiju djevojčice i upravo su te riječi zgrozile roditelje.
Strašno. Ovo je nedopustivo. Dječak je lumen koji će se obrazovati i postati genije, a djevojčici je važno samo ono što će nositi tijekom igranja u parku? Zar je to poruka koju želimo poslati svojoj djeci, s pravom se zapitala jedna ljuta majka na društvenim mrežama. Ukupno {{TotalVotes}}
Oglasili su se i ljudi iza inicijative nazvane 'Let Toys Be Toys' koja se bori za prestanak kategoriziranja dječjih igračaka na temelju spola. Zahtijevaju od kompanije da napuste stereotipe o dječacima kao aktivnim i pametnim, a djevojčicama kao isključivo pasivnim i lijepim članovima društva.