Američki modni brend Gap uzrokovao je pravu pomutnju reklamnim fotografijama koje prate novu kolekciju odjeće za djecu

Borba protiv spolne nejednakosti i nepravednih predrasuda koje prate žene na svakom koraku dug je proces, a često ga 'sabotiraju' razne reklame koje nam pokazuju da još uvijek moramo napredovati kao društvo.

Američki brend Gap lansirao je novu kolekciju odjeće za djecu i pripadajuću kampanju, a reklamne fotografije koje prate kampanju razljutile su roditelje diljem svijeta. Naime, na fotografijama su prikazani djevojčica i dječak, a dodijeljene su im dvije potpuno različite društvene 'uloge' zbog kojih mnogi reklamu smatraju primjerom seksizma.

Mali učenjak. Tvoja budućnost počinje ovdje, piše uz fotografiju dječaka koji na sebi nosi majicu s likom Alberta Einsteina

Društveni leptirić. Košulje od kepera i puloveri s logom glavna su tema razgovora u parku, piše uz fotografiju djevojčice i upravo su te riječi zgrozile roditelje.

Strašno. Ovo je nedopustivo. Dječak je lumen koji će se obrazovati i postati genije, a djevojčici je važno samo ono što će nositi tijekom igranja u parku? Zar je to poruka koju želimo poslati svojoj djeci, s pravom se zapitala jedna ljuta majka na društvenim mrežama.

Oglasili su se i ljudi iza inicijative nazvane 'Let Toys Be Toys' koja se bori za prestanak kategoriziranja dječjih igračaka na temelju spola. Zahtijevaju od kompanije da napuste stereotipe o dječacima kao aktivnim i pametnim, a djevojčicama kao isključivo pasivnim i lijepim članovima društva.

Ankete

(6036) Jesu li roditelji s pravom negativno reagirali na fotografije?

rezultati povratak glasova1136
rezultati