Borba protiv spolne nejednakosti i nepravednih predrasuda koje prate žene na svakom koraku dug je proces, a često ga 'sabotiraju' razne reklame koje nam pokazuju da još uvijek moramo napredovati kao društvo.
Američki brend Gap lansirao je novu kolekciju odjeće za djecu i pripadajuću kampanju, a reklamne fotografije koje prate kampanju razljutile su roditelje diljem svijeta. Naime, na fotografijama su prikazani djevojčica i dječak, a dodijeljene su im dvije potpuno različite društvene 'uloge' zbog kojih mnogi reklamu smatraju primjerom seksizma.
For anyone who thinks that sexist marketing to children isn't a problem... Really @UKGap ? HT @PsychScientists pic.twitter.com/BnGCQhujwG
— Let Toys Be Toys (@LetToysBeToys) July 31, 2016
Mali učenjak. Tvoja budućnost počinje ovdje, piše uz fotografiju dječaka koji na sebi nosi majicu s likom Alberta Einsteina
Društveni leptirić. Košulje od kepera i puloveri s logom glavna su tema razgovora u parku, piše uz fotografiju djevojčice i upravo su te riječi zgrozile roditelje.
Strašno. Ovo je nedopustivo. Dječak je lumen koji će se obrazovati i postati genije, a djevojčici je važno samo ono što će nositi tijekom igranja u parku? Zar je to poruka koju želimo poslati svojoj djeci, s pravom se zapitala jedna ljuta majka na društvenim mrežama.
Oglasili su se i ljudi iza inicijative nazvane 'Let Toys Be Toys' koja se bori za prestanak kategoriziranja dječjih igračaka na temelju spola. Zahtijevaju od kompanije da napuste stereotipe o dječacima kao aktivnim i pametnim, a djevojčicama kao isključivo pasivnim i lijepim članovima društva.