San o bajkovitom vjenčanju obično počnemo sanjati još kao djevojčice. Čarobno mjesto na plaži, prekrasna bijela haljina, ljubav našeg života i najbliži ljudi koji nam pomažu da sve prođe točno onako kako smo zamislili, prve su asocijacije na najljepši dan u životu. Međutim…
Organizacija vjenčanja je naporan, dugačak i stresan posao, posebno ako ste perfekcionist koji teži savršenstvu. Crkva, glazba, prostor, fotograf, sitni detalji i efekti, samo su neki od koraka o kojima treba dobro razmisliti prije nego što se upustimo u organizaciju najvažnijeg dana u životu.
Kako bi pomogla mladencima koji su pomalo zbunjeni u organizaciji vjenčanja, fotografkinja iz Osijeka, Andrea Perković, napisala je nekoliko savjeta koji će pomoći budućim supružnicima da svoj poseban dan organiziraju na što bolji način i da im, na kraju, ostanu najljepše moguće uspomene.
Bila sam u jako puno svatova i došla sam na ideju da, iz svoje perspektive, dam poneki savjet budućim mladencima. Uvijek se vodite time da napravite vjenčanje baš po svome ukusu. Vjerujem da svi žele za svoj novac dobiti što više i bolje, a ja sam izdvojila ono na čemu biste najviše trebali štedjeti, napisala je Andrea na početku svoje objave.
Andrea je fotografirala brojna vjenčanja i na kraju je skupila svoja iskustva i podijelila ih u Facebook grupi Tvornica Vjenčanja.
U nastavku pročitajte njezine savjete i preporuke koji će vam pomoći da što bolje i jeftinije organizirate svoj dan iz snova.
1. Osvjetljenje u sali
Osim što loše osvjetljena sala smeta snimateljima i fotografima, istovremeno može imati psihodeličan učinak na vaše goste. Najbolje bi bilo uzeti ekipu koja radi rasvjetu. Oni tijekom večeri brinu o osvjetljenju i točno znaju kada treba prilagoditi boju i jačinu svjetla. Ako ne želite ekipu za rasvjetu, vodite računa o tome da prostorija nije osvjetljena raznobojnim svjetlima i da se boje ne izmjenjuju prebrzo – barem do poslije darivanja.
2. Glazba
Vjerujte da se nitko neće sjećati kakvo ste cvijeće imali na stolu (čast izuzecima), ali će znati jesu li se u vašim svatovima dobro proveli. Bend je jako bitna stavka za atmosferu, ako ne i najvažnija. Bez obzira na to kakvu glazbu volite, neka izvedba bude kvalitetna.
Također, važno je da su mladenci što češće na podiju. Ako vas nema tamo i ako ne plešete, teško da ćete imati rasplesane goste.
3. Dim
Ako planirate imati posebne efekte za vrijeme prvog plesa, kao što je dim, preporuka je uzeti niski dim ili ga uopće ne uzimati. Razni jeftini dimovi stvaraju maglu u prostoriji i neće dati nikakav pozitivan efekt. Najviše problema će stvoriti foto i video ekipi. Ako se pitate trebate li uzeti dim ili balončiće, preporuka je uzeti dim jer od balončića pod bude sklizak.
4. Darivanje na okupljanju
Uobičajena je praksa da se darivanje odvija u ponoć, a jedna od najboljih praksi koje sam vidjela je darivanje tijekom večeri. Dojmilo me se zbog toga što ovako nitko nije opterećen do kada „mora“ ostati i neće vas dočekati poluprazna sala kao što to obično biva nakon darivanja. Još jedan plus je postojana šminka, jer do ponoći se cijeli make-up raspadne.
5. Okupite se što kasnije
Okupljanje od 11 sati ujutro zaista nema smisla (osim ako ne putujete pola dana do mlade). Čini se da treba hrpu toga obaviti, ali zaista nema potrebe. Na taj način se samo duplo više umorite. Sasvim je u redu krenuti oko 15, 16 sati i tako se sve stigne obaviti.
6. Druga praktična rješenja
Jedna od najboljih stvari koje sam vidjela, zasigurno su koktel bar i aparat za kavu koje gosti mogu koristiti tijekom cijele večeri. Tako ne moraju čekati sitne sate da bi okusili kofein. Stolovi s voćem su uvijek odlična ideja, a također i slatki stol na kojemu se ljudi mogu poslužiti s kolačima kad god to požele.
Ako vam je u svatovima pretežito mlađa ekipa, rekviziti, photo bootovi ili audio rekorderi su dodatan plus. Prvo, kome to nije zanimljivo? Drugo, spontane fotke na kojima se ljudi zabavljaju najbolje mogu dočarati atmosferu, zaključila je Andrea koju možete pratiti na profilu Lens Queen.