Bez obzira na to volite li mat nijanse ili kremaste formule, vjerojatnost je velika da će crveni ruž biti i vaš odabir za neko od prosinačkih događanja.
Razlog je jednostavan – crveni ruž je superjunak iz kozmetičkih torbica, detalj koji u svako izdanje donosi dozu samopouzdanja i glamura.
A u ovom tekstu pozornost smo odlučili posvetiti crvenim ruževima s kultnim statusom, onima kojima su žene vjerne godinama, pa i desetljećima.
U nastavku su crveni ruževi kojima se uvijek vraćamo:
Chanel Rouge Allure (99 Pirate)
Chanel Rouge Allure 99 Pirate jedan je od najprepoznatljivijih i najprodavanijih Chanelovih crvenih ruževa. Linija Rouge Allure lansirana je 2006. godine, a nijansa 99 Pirate ubrzo je postala zaštitni znak kolekcije.
Christian Dior (999)
Godine 1953. Christian Dior stvorio je dva "savršena crvena ruža" za modne piste. Radilo se o nijansama 9 i 99, a desetljećima kasnije u ponudi je nijansa 999, jednako bogata crvena i kultna mješavina tih dviju nijansi.
Revlon (Fire&Ice)
Prva Fire&Ice kampanja pokrenuta je 1952. godine i već tada žene su se zaljubile u ovu nijansu, koju vole i danas. Ruž vole i dame koje vole vintage stil, ali i sve one koje traže pouzdan, klasičan ruž.
Giorgio Armani (400)
Mat ruž za usne Giorgio Armani, nijansa 400 , poznat je jednostavno i kao Armani crveni ruž, a riječ je o bogatom ružu koji je savršena ravnoteža između hladnog i toplog. To je klasik koji je idealan izbor ako u svoj izgled želite udahnuti dašak starog Hollywooda.
Mac (Ruby Woo)
Ova hladna crvena nijansa laska gotovo svima. Ruby Woo lansiran je krajem 1990-ih kao dio MAC-ove kolekcije Retro Matte ruževa, a s vremenom je postao ruž koji viđamo na crvenim tepisima i modnim pistama te se nalazi u kozmetičkim torbicama diljem svijeta.
Pronašli smo sedam ruževa za koje se nadamo da će vam buditi sreću kao ruž nijanse Samantha 17
Ruž ili balzam za usne? Ne trebate birati, jer ovih 10 opcija njeguju i daju boju koju želite