Zagrebački Teatar EXIT u godini u kojoj slavi 30. obljetnicu rada, donosi jubilarne, 15. Ljetne noći u dva dijela, prvi od  3. srpnja do 3. kolovoza, a drugi od 30. kolovoza do 14. rujna.

Većina programa održava se na krovnoj terasi Centra mladih Ribnjak te u prostoru Studija EXIT u Gundulićevoj i, u drugom dijelu Ljetnih noći, u Teatru EXIT u Ilici.

Osim predstava s redovnog repertoara, Kako misliš mene nema?!, Pluća, Početak, CABAres CABArei, Münchhausen, Cabaret -koncert za žlice i gitaru Mala čuda, Susjed, dolazi i nekoliko zanimljivih gostujućih predstava te dvije premijere.

Ljetne noći 3. srpnja otvara predstava San ivanjske noći, u produkciji Teatra EXIT, Gradskog kazališta Požega i ADU Zagreb.

Druga premijera, Komik Motion također u produkciji Teatra EXIT te Triko Cirkus Teatra i Ivana Đuričića, održat će se 19. srpnja na krovnoj terasi Centra mladih Ribnjak. 

Riječ je o projektu koji je režirao jedan od najvećih živućih kazališnih klauna na svijetu - David Shiner i u njega uključio rutine koje su bile sastavni dio njegovih brodvejskih predstava i predstava Cirque du Soleila.

U Studiju EXIT, prije premijere planirane za jesen, 11. i 12. srpnja prvi put će se izvesti Armagedonci, u režiji Sanje Milardović koja i glumi u predstavi, uz Juditu Franković Brdar i Ivana Simona.

U programu i gostujuće predstave

Od gostujućih predstava izdvajamo predstavu Teatra Erata, Od tišine do glazbe, u izvedbi Ivana Đuričića i Viktora Čižića.

Zijah Sokolović nastupit će 31. srpnja sa svojom predstavom Lijevo desno glumac, a 6. rujna u Studiju EXIT gostuje Kazališna družina EMMA s nagrađivanom predstavom Bukača, nastalom prema istoimenoj knjizi Martine Mlinarević, a u režiji i izvedbi Tee Šimić

Cijeli program predstava i popratnog programa možete provjeriti na web stranici Teatra EXIT.

U slučaju kiše, predstave koje bi se trebale održati na krovnoj terasi Centra mladih Ribnjak, održat će se 30 minuta kasnije od najavljenog termina u Teatru EXIT ili u zatvorenom prostoru Centra mladih Ribnjak.

Pet razloga zbog kojih bismo jednu večer u kafiću trebali zamijeniti kazalištem