Ženski parfem "L’eau D’Issey" obilježio je devedesete godine prošlog stoljeća, a svatko tko ga je nosio bio je kul i primijećen. Povodom smrti tvorca kultnog parfema, japanskog modnog dizajnera Isseyja Miyakea, donosimo pet zanimljivosti o mirisu koji i danas ima svoje vjerne obožavateljice.
Issey Miyake rođen je 22. travnja 1938. u Hiroshimi. Poznat je po svom dizajnu, izložbama i mirisima nerijetko inspririranima tehnologijom. Studirao je grafički dizajn u Tokiju. Radio je u Parizu i New Yorku da bi se 1970. vratio u Tokio i otvorio Miyake Design Studio.
Preminuo je u petak 5. kolovoza u dobi od 84 godine od karcinoma, kako je objavljeno iz njegovog ureda u Tokiju.
1. Svoj prvi parfem "L’eau D’Issey", Issey Miyake zamislio je kao miris "čist kao izvorska voda" koji u sebi objedinjuje hladne kapljice vodopada, aromu cvijeća i mirise proljetne šume. Parfem je u prodaju krenuo 1992. godine te je bio izuzetno popularan u SAD-u, ali i u ostatku svijetu pa tako i u Hrvatskoj.
Svoj prvi parfem 'L’eau D’Issey', Issey Miyake zamislio je kao miris 'čist kao izvorska voda'
2. Issey Miyake bio je opčinjen pogledom iz svog pariškog stana na mjesec koji se nazirao iznad Eiffelovog tornja. Upravo mu je taj prizor bio inspiracija za dizajn bočice parfema "L’eau D’Issey" koja na vrhu čepa ima kuglicu koja simbolizira mjesec dok je sama bočica stožastog oblika koji asocira na oblik Eiffelovog tornja.
3. Naziv parfema "L'eau d'Issey" (u prijevodu Isseyeva voda) je zapravo igra riječi. Na francuskom zvuči jednako kao "l'odyssée“ (odiseja).
4. Originalan parfem tijekom godina slijedila su mnoga izdanja. Godine 2016. kolekciji se priključuje "L'Eau d'Issey Pure", miris najavljen kao drugo poglavlje u povijesti parfema "L'Eau d'Issey".
Kompozicija ovog parfema započinje morskim akordom, dok cvjetno srce parfema čine cvijet naranče, damask ruža, jasmin i ljiljan. U bazi se nalaze akordi ambera i kašmira.
5. Dvije godine nakon parfema "L’eau D’Issey", 1994. pojavio se "CK One" Calvina Kleina koji je popularnošću nadjačao Miyakijevu mirisnu kreaciju, ali unatoč tome uspio je steći kultni status i stvoriti vojsku obožavatelja koji ovaj ženstveni vodenasto-cvjetni miris obožavaju i danas.