Dok ekonomisti savjetuju štednju, a zvijezde prihvaćaju restrikciju kao trend, modna industrija s razlogom strahuje. Na sastanku Fashion Gropu International, na površinu je isplivalo ime Michelle Obame - kao spasiteljice modne industrije


Michelle Obama koja u siječnju postaje Prva dama Amerike postala je često spominjana osoba u svijetu modne industrije. No, ovoga puta nije riječ o njezinom stilu.

Očekivanja modnih industrijalaca mnogo su značajnija. U vrijeme svjetske financijske krize ekonomisti apeliraju na štednju u svim sferama, a čini se da su i mnogi slavni prigrlili ideju restrikcija, pa makar je plasirali i kao trend - nosimo jeftino.

Gdje da potražimo nadu i priliku da za kupce stvorimo dobar osjećaj? Možda će tu nadu potaknuti Michelle Obama. Mislim da ona može zadržati interes žena za kupovinu, kazala je dizajnerica Norma Kamali

Stoga , realna mogućnost pada prodaje već sada ozbiljno zabrinjava glavne figure modnog biznisa.

- Gdje da potražimo nadu i priliku da za kupce stvorimo onaj dobar osjećaj. Možda će tu nadu potaknuti Michelle Obama. Mislim da ona može zadržati interes žena za kupovinu, kazala je dizajnerica Norma Kamali u intervjuu za ABCNews.


No, ime Michelle Obame isplivalo je na površinu i na nedavnom sastanku Međunarodnog udruženja modnih industrijalaca (Fashion Group International), profesionalne organizacije za članove modne industrije.

Tema diskusije bila je dakako ekonomija, odnosno financijska kriza, pa se njezino ime pojavilo kao slamka za spas. Jedan od članova se zapitao može li njezin utjecaj pomoći spasu modne industrije.

- Mislim da će ona definitivno utjecati na modnu industriju, uvjerena je i Kamali. - Ona je prava žena, ima pravo žensko tijelo i stvarni životni stil.

Kupovat će odjeću koja predstavlja ono što bi druge žene trebale kupovati i nositi. Željet će se osjećati dobro, kao i svaka žena, ali će biti vrlo praktična u svojoj kupnji.

Michelle Obama je to demonstrirala i u showu Jaya Lena kada je u javnost došao podatak o 150 tisuća vrijednoj garderobi kandidatkinje za potpredsjednika Sarah Palin koju je financirala Republikanska stranka.

Obama je tada kazala Lenu kako i njezin suprug i ona imaju princip da sami izdavaju za svoju odjeću.

Odjevena u žuti pulover, smeđu bluzu i usku žutu suknju, Michelle je izjavila kako je sve kupila preko interneta i kazala: 'Kada nemaš vremena, jednostavno klikneš'.

Modni kritičari blagonakloni su prema njezinom stilu, neki su je već prozvali crnom Jackie O, a i sama je jasno pokazala dobar smisao za styling tijekom predsjedničke kampanje.

Je li i njezin nesumnjivo ogroman utjecaj dovoljan za spas modne industrije, pokazat će nadolazeći period. Ipak, u prilog toj tvrdnji zasigurno ide i teorija prema kojoj ljudi najviše kupuju u vrijeme krize.

Barem kod nas.