Parfem koji zaustavlja starenje postao je popularniji od Jimmy Choo cipela i Hermesovih torbi. Mirisna vodica će sretnicu koja ju uspije nabaviti pomladiti do osam godina te je učiniti privlačnijom


Parfem Ageless Fantasy izbacila je američka kompanija Harvey Prince and Co., a on je posljednji u nizu proizvoda od kojih se možete osjećati mlađe, ljepše i bolje.

Parfem koji se krije pod imenom Smile pomoći će vam da se osjećate bolje i veselije, a naneste li parfem Molecule 01 postat ćete neodoljivi suprotnom spolu.

Da ovi čudotvorni parfemi nisu izmišljotina tvrdi Roja Dove, autor knjige The Essence Of Perfume.

Od mirisa vanilije osjećat ćete se lijeno i usporeno, a od limuna svježe i dinamično.

'Proizvođači parfema iskoristili su ono što se već odavno zna: miris zaobilazi pamet!'

Reakcija na miris je ugoda ili odbijanje. Različiti mirisi izazivaju različite reakcije, racionalni dio mozga reagira na parfem koji sadrži miris jasmina kao na cvijet dok emocionalni dio osjeća seksualnu privlačnost.

Isto je i s debljinom te starošću. Od mirisa vanilije ljudi se mogu osjećati težii ljeniji, dok miris limuna podsjeća na svježinu i dinamičnost.

Starenje je povezano s mirisom. Kako starimo tijelo proizvodi masne kiseline čiji miris podsjeća na starost. Parfemima ustvari samo prikrivamo životni proces.

Istraživanje je pokazalo kako ljudi povezuju miris ruže sa starošću pa su stvorili parfem čiji sastojci su tropsko voće i grejpfrut. Baš te mirise ispitani muškarci povezuju s mladim ženama.

Otkriveni su i jaki cvjetni mirisi od kojih žene muškarcima izgledaju tanje. Isto je i s prostorom, miris krastavaca i zelenih jabuka će povećati prostor dok će ga miris roštilja smanjiti.

'Tek je započelo istraživanje mirisa i njegovog utjecaja na ljudsku podsvjest, kaže Kumar Ramani iz kompanije koja proizvodi parfem Ageless Fantasy te najavljuje još iznenađenja.