Povodom 10 godina Avonove kontinuirane borbe protiv raka dojke, u suradnji s našim višegodišnjim partnerom, Udrugom SVE za NJU!, predstavljamo kampanju budizdrava, čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti prevencije raka dojke. Odlučili smo se pokrenuti kampanju koja će u pozitivnom tonu podsjetiti žene na važnost redovitih pregleda i samopregleda

Okosnica kampanje je pjesma 'Oda grudima' koji su uz profesionalnu pomoć Sanje Doležal i Maye Sar, otpjevale i snimile korisnice Centra za psihološku pomoć ženama oboljelima od raka dojke. Njih je 6 - Ines, Sanja, Lidija, Ana, Nevenka i Silvija - spremno pristalo i hrabro otpjevalo pjesmu kako bi svima nama poručile koliko je važno brinuti se o svom zdravlju.

Razveselila sam se kad su me pozvali da budem dio ove kampanje. Važno je glasno govoriti i pozivati žene da misle na sebe i redovito obavljaju sve važne preglede. Predivno je bilo biti dio ekipe, družiti se s divnim ženama od kojih su mnoge izborile, a neke još uvijek bore životnu bitku. Kao majka, želim pružiti primjer svojoj kćeri. Ponosna sam što sam žena i sretna ako nakon ove kampanje, barem jedna žena ode na pregled, izjavila je Sanja Doležal.

Govorimo o bolesti koja je izlječiva u 91 % slučajeva ako se otkrije na vrijeme. Ne preostaje nam ništa drugo nego kontinuirano govoriti o tome, pozivati sve žene da konačno sebe stave na prvo mjesto i stvore to potrebno vrijeme za pregled

Drago mi je da je moja prva saradnja sa Avonom upravo na ovom projektu. Kampanje poput ove su dobar put, jer alarmiraju puno veći auditorij koji treba da čuje poruku. 'Oda grudima' je šarmantna pjesma koju smo moja kolegica, predivna Sanja Doležal i ja snimile zajedno sa oboljelim ženama. Vjerujem da smo na najbolji mogući način, u pozitivnom i veselom tonu učinili da dame koje pogledaju naš video i odu na stranicu budizdrava.com dobijupoticaj da naprave samopregled i odu na pregled dojki., potvrdila je i Maya Sar.

Danas smo svjedoci kako se na sjajan način u prevenciju raka dojke i podršku oboljelim ženama mogu uključiti i osviještene tvrtke poput Avona, zdrave žene, ali i one koje su proživjele ili još žive iskustvo raka dojke. Zahvaljujem Avonu što je omogućio Udruzi „SVE za NJU!“ biti spona između svih njih i zajedno poslati poruku svim ženama da se aktivno uključe u brigu za svoje zdravlje, postanu odgovorne i osviještene i – ostanu zdrave, poručila je predsjednica Udruge dr. Almenka Balenović.

Brojke pokazuju kako u Hrvatskoj godišnje od raka dojke oboli oko 2.300 žena, a čak 1.000 ih izgubi bitku za život. Rak dojke je izlječiv ako se otkrije na vrijeme, no još uvijek premali broj žena obavlja redovite preglede, tek nešto manje od 40 %. Upravo iz tog razloga s Udrugom dijelimo zajednički cilj – potaknuti žene na pravovremene i redovite preglede dojki. Stoga je dio kampanje i stvaranje posebne web stranice budizdrava.com koja će od sada na jednom mjestu objediniti sve nužne podatke o samopregledu i pregledima te pomoću posebne aplikacije svakoj ženi poslati individualizirani podsjetnik za obavljanje pregleda.

Govorimo o bolesti koja je izlječiva u 91 % slučajeva ako se otkrije na vrijeme. Dakle, ne preostaje nam ništa drugo nego kontinuirano govoriti o tome, pozivati sve žene da konačno sebe stave na prvo mjesto i stvore to potrebno vrijeme kako bi obavile pregled. Ako ne zbog sebe, onda zbog svojih najmilijih, koji ih trebaju zdrave. U Avonu u Hrvatskoj to i radimo već 10 godina i nastavit ćemo i dalje. rekla je Lucija Josipović, Voditeljica odnosa s javnošću Avona za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Pozivamo i tebe da postaneš dio naše humane mreže, podijeli ovaj video i putem Facebook MREŽE protiv raka dojke: i sama možeš pozvati svoje prijateljice na redovan pregled, podsjetiti ih da misle na svoje zdravlje i čak, uz poklon, biti proglašena ambasadoricom akcije.

Voli se. Pregledaj se. Budi zdrava.