Šesnaesti NIVEA Cro A Porter BLACK jesen/zima 2010-2011. svojim svjetlima obasjat će modele iz jesenje/zimskih i proljetno/ljetnih kolekcija vodećih hrvatskih modnih dizajnera
Od četvrtka 7. do nedjelje 9. rujna na pisti postavljenoj u samom središtu centra Westgate svoje kolekcije će predstaviti Anamarija Asanović, Arileo, Boris Pavlin, Boudoir, ELFS, Hippy Garden, Ledenko, Linea Exclusive, LINK/by Ogy Antunac, LUKA, MAK, Marina Design, Matija Vuica, Ksenija XD – Ksenija Vrbanić i Zigman.
Uz ova već poznata Cro A Porterovska imena ovom odabranom modnom društvu od ove sezone pridružuju se i Andreja Bistričić, Tomislav Bahorić i Zoran Aragović.
Svake sezone, ususret početku događaja NIVEA Cro A Porter predstavlja svoj vizualni identitet.
Kreativni tim NIVEA Cro A Portera, predvođen producentom i umjetničkim direktorom Viktorom Dragom i ove sezone osmislio je kampanju koja je pravi vizualni doživljaj koji će svim zaljubljenicima u modu priuštiti pravu modnu umjetnost.
Zaštitno lice NIVEA Cro A Portera BLACK je mlada Ana Topić iz modne agencije Thalia model. Djevojka koja je svojom pojavom već sada izazvala zanimanje modnih urednika i dizajnera savršeno se snašla u novoj ulozi.
Već provjerena ekipa vrhunskih prosefionalaca stoji i iza ovosezonske kampanje. Pod budnom palicom fotografa Mladena Šarića stvorena je još jedna uzbudljiva modna priča koja ostavlja bez daha svojom vizijom. Make up u kampanji potpisuje Simona Antonović dok je za kosu zadužen salon Ruža. Kao i uvijek kreativno vodstvo potpisuje Viktor Drago.
Koncepcijski naziv ovosezonskog NIVEA Cro A Portera - BLACK preispituje pomalo mračnu stranu modnog svijeta i 'ogolit' će modu na posve novi način.
Sam naziv sezone – BLACK, projekcija je jednostavnosti mode kao jedinstvene pojave neopterećene okovima vremena i prostora u kojem datira. Svojevrsna modna filozofija 'manje je više' našla je svoje uporište u ovogodišnjem nazivu jer upravo crna boja stvara prizvuk vječnosti mode kao same pojave ali i vječnosti crne boje u modi kroz povijest.