Sedam 'pravih' žena izabrano je za novu kampanju donjeg rublja modne marke 'Ultimo'. Ono što ove amaterke modele izdvaja od mnogih profesionalnih modela jest da su zdravog konfekcijskog broja, daleko od proporcija krhkih manekenki i ekstremno korpulentnih dama koje s jednakim samopouzdanjem osvajaju dizajnerski svijet
Britanski modni brend 'Ultimo' između 10.000 prijavljenih kandidatkinja izabrao je sedam žena u dobi od 18 do 31 godine koje će biti dio kampanje za donje rublje sve tri kolekcije u ponudi - Miss Ultimo, Ultimo i Ultimo Couture.
>> Novim donjim rubljem do tijela bez greške
>> Grudnjak koji pomlađuje dekolte za 10 godina
Samo jedan pogled na zadovoljne i sretne žene s poželjnim i zdravim oblikom tijela dokazuje kako se prave ljepotice nalaze upravo među običnim ženama uvjerenima da se ne mogu mjeriti s iskrivljenim mjerilima ljepote koji nameće svijet mode.