Niti jedan dizajner nije toliko glamurozno uspio naglasiti ljepotu generacije supermodela kao što je to učinio Gianni Versace. Nakon što su ultra-kratkim haljinama prštavih boja duge noge prošetale Naomi Campbell i Cindy Crawford, ova je talijanska modna kuća postala simbolom upadljivog glamura i zavodljivosti. A od 17. studenog taj modni san postat će java i za sve svakodnevne 'supermodele' koji će po prihvatljivim cijenama svoj ormar moći obogatiti garderobom s etiketom 'Versace za H&M'

Od 17. listopada u 300 'H&M' trgovina te na njihovoj web stranici u ponudi će biti odjeća i obuća za žene, muškarce, nakit te predmeti za dom s potpisom modne kuće 'Versace.

Kako bi svoj glam imidž prepoznatljiv po prštavim bojama, upadljivim printevima te blještavim tkaninama približili sasvim novoj klijenteli osobno upoznatoj preko s ikonografskim modnim imenom jedino putem parfema, ovaj se brend okrenuo najpopularnijoj komercijalnoj modnoj kući.

Tako će kolekcija 'Versace za H&M' sadržavati mnogobrojne prepoznatljive dizajnerske komade poput klasične crne svilene haljina sa zlatnim grčkim gumbima na naramenicama od umjetne kože. Za večernji sjaj u ponudi su višebojne haljine prekrivene arhivskim otiscima kuće Versace, dok se kratke metalik haljine predstavljaju u srebrnoj ili zlatnoj izvedbi.

>> Prvi pogled na Versace kolekciju koju si možemo priuštiti

>> VIDEO: Vatromet šika i glamura na reviji H&M-a

Koža, koja je jedan od njezinih zaštitnih znakova, odražava se u jaknama ukrašenima zlatnim nitnama i zatvaračima. Modni dodaci uključuju čizme s visokom petom te štikle od velura s gumbima.

Muška kolekcija mješavina je sjajnog kroja i ekstravagantnih boja i uzoraka. Jakne i hlače osim u crnoj nude se i u intenzivno ružičastoj boji, a posebnost košulja su metalne krilne kopče na ovratniku. Upadljivim uzorkom nisu 'žigosani samo puloveri od kašmira, već i na košuljama te donjem rublju.