Fashion.hr koncept predstavio je kampanju za sezonu jesen-zima 2012/2013. u kojoj pred objektivom priznate fotografkinje Mare Milin nastupa glumica Judita Franković
Hrvatski modni koncept Fashion.hr tradicionalno predstavlja kampanju za novu sezonu Dove Fashion.hr-a koji će od 15. do 17. ožujka na zajedničkoj platformi okupiti najznačajnije domaće modne prvake.
>> Spremni smo za Dove Fashion.hr
Svake sezone kreativni tim Dove Fashion.hr-a pronalazi svoju inspirativnu početnu točku u kampanji koja britko oblikuje smjer koji će zaokružiti novu sezonu predstavljanja pret-a-porter kolekcija. S obzirom na nezaobilaznu važnost modnog filma u posljednjih nekoliko godina na svjetskoj sceni, tim Fashion.hr-a sagradio je vlastitu viziju unutar koje povezuje legendarni film noir s modom.
Atmosferičnost najnovije kampanje koju potpisuje hvaljena Mare Milin u prvi plan lansira pitanje važnosti vječne klasike koja uvijek iznova uspješno opstaje te postavlja snažne estetske kriterije. Filmska tematika tako će kreativno i produkcijski obilježiti Dove Fashion.hr koji koristeći ovu simboliku predlaže dizajnerima istraživanje novih medija kojima se mogu izraziti. Konceptualni modni film izuzetno je važna pojava u modi koja sve više intrigira slavne fotografe te dizajnere da na taj način predstave svoje ideje kroz sasvim novu prizmu.
'Odlučili smo se za film noir koji svojim pristupom, dozom mistike i uvijek aktualnim pitanjima uspijeva opstati kroz desetljeća i nameće se kao mjerilo filmske kvalitete. Moda i film imaju puno toga zajedničkog, stoga smo ovaj naš modni trenutak odlučili ovjekovječiti u klasičnoj filmskoj kampanji. Koristeći klasiku, naša poruka leži u činjenici da se u 21. stoljeću lako izraziti, ali teško je pronaći formu koja neće biti samo sezonski hit, već će opstati i inspirirati u budućnosti', zaključio je osnivač i direktor Fashion.hr-a Vinko Filipić.
Kao zaštitno lice izabrana je nagrađivana hrvatska glumica Judita Franković, koja na jedinstven način simbolizira simbiozu mode i filma. U crno-bijeloj kampanji obilježenoj očekivanim noarovskim motivima Franković se otkriva kao muza Mare Milin, čija unikatna fotografija već više od desetljeća oduševljava sve istinske zaljubljenike u modu.
'Noir kao filmski pravac odiše modom te sam uživala radeći vizuale koji objedinjuju modu, filmsko, fatalno i ženstveno. Judita Franković je heroina našeg noir filma sa svojim neospornim talentom i licem koje neodoljivo podsjeća na dive 50-ih i 60-ih godina, svojom sitnom figurom i razumijevanjem žanra i mode. Dio kampanje snimljen je 'davno zaboravljenom' metodom, na crno-bijeli film srednjeg formata, s filmskom rasvjetom, da podcrtamo autentičnost te divne i neiscrpne teme koja je opet u modi', izjavila je Mare Milin.
Predstavljena kampanja uvod je u nadolazeće revije za sezonu jesen-zima 2012/2013. koje će održati od 15. do 17. ožujka u Paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma.
Svoje kolekcije predstavit će dizajnerska imena: Ivica Klarić, Branka Donassy, eNVy room, Ana Maria Ricov, Martina Felja, Ivica Skoko, Ivana Popović, debitanti LINK by Ogi Antunac i Zoran Mrvoš te mladi i talentirani dizajneri platforme LIFT by Perwoll: Aleksandar Žarevac, Matija Čop te projekt Clash of 9. Aleksandra Dojčinović će uz samostalnu kolekciju prikazati i posebnu kolekciju za Dove. U sklopu projekta Industrija vidjet ćemo kolekcije: HERA by Robert Sever, Additive Collection Arena add Galaš, Bambi by Zigman te AMDS by Alduk.
Za make-up kampanje bila je zadužena poznata šminkerica Ana Rajić, dok oblikovanje kose potpisuje Ivana Marušić iz salona SHE.