Belgijski model s hendikepom Tanja Kiewitz preko noći je postala planetarno popularna. Razlog tome je kampanja sa sloganom 'Gledaj me u oči... u oči sam rekla'
Tridesetpetogodišnjakinja je pozirala u grudnjaku kao dio kampanje kojoj je cilj povećati svjesnost o ljudima s hendikepom i preko noći postala zvijezda koja je zatrpana pozivima novinara i televizijskih ekipa.
Fotografija na kojoj je Tanja samo u grudnjaku dio je kampanje neprofitne organizacije CAP 48 koja se pojavljuje u novinama, a ima za cilj u prvi plan staviti probleme s kojima se suočavaju hendikepirane osobe u Belgiji i Francuskoj.
>> Mama potjerala grudnjake s dječjeg odjela
Kampanja se pokazala izuzetno uspješnom jer je do sada skupljeno 4 milijuna eura, što je 10 posto više nego prošle godine.
'Moja fotografija je izazvala velike reakcije, no sve su redom pozitivne', rekla je Tanja koja je po struci grafički dizajner.