Belgijski model s hendikepom Tanja Kiewitz preko noći je postala planetarno popularna. Razlog tome je kampanja sa sloganom 'Gledaj me u oči... u oči sam rekla'

Tridesetpetogodišnjakinja je pozirala u grudnjaku kao dio kampanje kojoj je cilj povećati svjesnost o ljudima s hendikepom i preko noći postala zvijezda koja je zatrpana pozivima novinara i televizijskih ekipa.

Fotografija na kojoj je Tanja samo u grudnjaku dio je kampanje neprofitne organizacije CAP 48 koja se pojavljuje u novinama, a ima za cilj u prvi plan staviti probleme s kojima se suočavaju hendikepirane osobe u Belgiji i Francuskoj.

>> Mama potjerala grudnjake s dječjeg odjela

Kampanja se pokazala izuzetno uspješnom jer je do sada skupljeno 4 milijuna eura, što je 10 posto više nego prošle godine.

'Moja fotografija je izazvala velike reakcije, no sve su redom pozitivne', rekla je Tanja koja je po struci grafički dizajner.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju