Tradicionalni press brunch u lounge baru People's okupio je veliki broj predstavnika modnih medija koji su se družili s dizajnerima povodom predstavljanja kampanje za novu sezonu DOVE FASHION.HR-a
Već četvrtu sezonu za redom DOVE FASHION.HR organizirao je tradicionalni 'press brunch' kao neposredno druženje između dizajnera i modnih novinara povodom nadolazećih revija za sezonu jesen-zima 2011./2012. koje će se održati od 11. do 13. ožujka u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma.
Svoje kolekcije za unaprijed predstojeću sezonu predstaviti će dizajnerska imena I-GLE, Robert Sever, TAJA, Martina Felja, Stjepan Čuka, Aleksandra Dojčinović, Branka Donassy, Igor Galaš, Alduk, Ana Maria Ricov, eNVy room i Ivica Skoko.
U sklopu revolucionarnog projekta INDUSTRIJA predstavit će se Robert Sever za SAN PETER, Ivica Klarić i Zoran Mrvoš za RIO RIJEKU, Igor Galaš za ARENU, Juraj Zigman i Ana Maria Ricov za BAMBI.
Vodimo vas na sajam mode Fashion.hr INDUSTRIJA!
Fashion.hr INDUSTRIJA sajam mode održati će se od 11. do 13. ožujka 2011. u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma. Ulaznice koje vrijede za sva tri dana dobile su Jadranka Grabarević, Iva Marinčić, Martina Knežević, Slađana Buljan i Sandra Špiljar. Ulaznice se podižu na press pultu na ulazu u paviljon 5. Uživajte u modnom spektaklu!
Kreativna kampanja za Dove Fashion.hr
Predstavljena je kampanje za novu sezonu koju je osmislio nagrađivani kreativni studio Decker&Kutić, višestruki laureati na prestižnom domaćem modnom natjecanju PhotoDays. Kampanje Romana Deckera i Dejana Kutića za DOVE FASHION.HR pret-a-porter i resort kolekcije redovito izazivaju oduševljenje i reakcije minimalnom, ali upečatljivom atmosferom.
Za sezonu jesen-zima 2011./2012. naglasak je stavljen na ženskim modelima, odnosno djevojkama koje svojom prirodnom ljepotom i karizmom na modnoj pisti oživljavaju dizajnerske ideje.
Gotovo dokumentaristička fotografija donosi atmosferu trenutka tišine koji je uhvaćen u užurbanom backstageu netom prije početka same revije. Za frizure modela tijekom snimanja kampanje bila je zadužena Keune Akademija Hrvatska. Video kampanju snimio je proslavljeni redatelj Vanja Vascarac koji je svojom vizijom nastavio filozofiju optimistične i minimalističke kampanje.
'Željeli smo dočarati izuzetno prirodnu, čistu ljepotu bez ikakve pretencioznosti. Pastelne boje i nježno razbarušena kosa asociraju na modnu nenametljivost i 'ljepotu tišine'. Modeli su uvijek platforma i muze svim dizajnerima, a naše muze ove sezone oduševljavaju svojom jednostavnošću i mirnoćom' , izjavio je direktor i osnivač FASHION.HR koncepta Vinko Filipić.
Vođeni idejom sofisticiranog minimalizma u stylingu je suptilno istaknuta posebna 'limited edition' print majica koju je dizajnirao Robert Sever za DOVE. Ovaj besprijekorni 'It' komad nastavlja zagovarati proslavljenu filozofiju stvarne ljepote, koja već sezonama izaziva pozitivne ovacije medija i javnosti.
Posebna kreacija Roberta Severa za DOVE koja nosi poruku '100 posto svoja' uskoro će biti dostupna široj javnosti i na taj način nastaviti uspješno širiti ideju stvarne ljepote koja ne ovisi o klasičnim društvenim stereotipima.