Claude Monet toliko je volio prirodu i pejzaže da je sam stvorio vrt iz kojeg je onda crpio inspiraciju za svoja umjetnička djela. Stotinama godina kasnije njegov je rad inspiracija za prekrasan nakit vrijedan jednakog divljenja.

Već pri prvom pogledu na taj luksuzni, šareni nakit možemo doživjeti čaroliju vrta u Givernyju u kojem je stvarao jedan od najvažnijih i najdosljednijih predstavnika francuskog impresionizma. Riječ je o novoj FREYWILLE kolekciji nakita The Bridge iz opusa posvećenog remek-djelima Claudea Moneta.

Nakit je to vrijedan izložbe pa je u tom stilu i predstavljen u Galeriji Klovićevi dvori uz bajkovite cvjetne instalacije dostojne i Moneta koji je svoju ljubav prema prirodi i umjetnosti objedinio uređujući svoj vrt u malenom selu u blizini Pariza. Svaki komad nakita vjerno prenosi Monetove impresionističke poteze kistom, a posebno oduševljava bajkovita impresija neba koje se kristalno jasno odražava i sjaji na vodi, ukrašena finim 24 karatnim zlatnim prahom.



Monet je bio fasciniran načinom na koji se priroda reflektira na površini vode u toj mjeri da je od svog vrtlara tražio da jezerce i njegova površina budu savršeno čisti kako bi se oblaci, drveće i cvijeće kristalno jasno odražavali na vodi. Hvatao je te trenutke odraza, a zbog načina na koji je slikao isti motiv u različito doba dana i godine ne bi li uhvatio promjenu intenziteta svjetlosti, nazvali su ga slikarom svjetla. A kako bi točno uhvatio svaki odraz, Monet je među prvima slikao pod otvorenim nebom.

''Moje najljepše umjetničko djelo moj je vrt u Givernyju'', priznao je dojmljivi umjetnik. Sve je krenulo od voćnjaka kojeg je kupio i na temelju kojeg je godinama stvarao vrt koji bi mu u svako godišnje doba mogao poslužiti kao inspiracija. Njegov vrt bio je umjetnost sam po sebi jer je Monet svaki cvijet promišljeno slagao po boji i visini. Kako je prodavao slike i zarađivao tako se njegovo imanje samo širilo i u konačnici su nastale dvije cjeline - cvjetni vrt (Le Clos-Normand) i vrt s vodenim površinama (Le Jardin d’Eau).

Kolekcija nakita The Bridge nadahnuta je vodenim vrtom za koji je Monet pronašao inspiraciju u dalekom Japanu. Divio se pejzažima kakve su slikali Katsushika Hokusai i Utagawa Hiroshige koji su u to vrijeme često boravili u Parizu. Površinu jezera prekrio je lopočima, oko njegove krivudave obale zasadio je japanske božure, bambus i vrbe, a preko jezerca podigao je drveni most po uzoru na mostove koje je vidio na japanskim drvorezima. Taj osunčani, zeleno obojeni most, iznad kojega bi se u proljeće širile raskošne grane glicinije, postao je Monetovo omiljeno mjesto za slikanje i čest motiv njegovih slika u posljednjih 25 godina rada.



To oslikano carstvo mira po kojem je Monet i danas slavan, oživjeli su FREYWILLE umjetnici. U kolekciji je uhvaćena Monetova ljubav prema prirodi i umjetnosti, te mekoća i blagost njegovih remek-djela koja su ogledalo stvarnosti s dodirom nježnosti, mašte i ugođajem sna. Umirujuće svjetlucanje svjetlosti na površini jezerca čini se gotovo opipljivim, a ostvareno je korištenjem specijalnih mješavina boja i sedefastim pigmentom koji se ističe posebnim optičkim učinkom, odnosno sedefastim sjajem i prelijevajućim, interferentnim bojama. Kompoziciju zlatnog jezera okrunjenog lopočima i trskom zaokružuje bujno cvijeće živopisnih boja, te tirkizna silueta japanskog mosta, koju od sada svatko može nosi na sebi. Tu cvjetnu rapsodiju i jednu od najljepših FREYWILLE kolekcija nakita možete potražiti u FREYWILLE butiku u Zagrebu.

Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom FREYWILLE po najvišim profesionalnim standardima.