Već pri prvom pogledu na taj luksuzni, šareni nakit možemo doživjeti čaroliju vrta u Givernyju u kojem je stvarao jedan od najvažnijih i najdosljednijih predstavnika francuskog impresionizma. Riječ je o novoj FREYWILLE kolekciji nakita The Bridge iz opusa posvećenog remek-djelima Claudea Moneta.
Nakit je to vrijedan izložbe pa je u tom stilu i predstavljen u Galeriji Klovićevi dvori uz bajkovite cvjetne instalacije dostojne i Moneta koji je svoju ljubav prema prirodi i umjetnosti objedinio uređujući svoj vrt u malenom selu u blizini Pariza. Svaki komad nakita vjerno prenosi Monetove impresionističke poteze kistom, a posebno oduševljava bajkovita impresija neba koje se kristalno jasno odražava i sjaji na vodi, ukrašena finim 24 karatnim zlatnim prahom.
Monet je bio fasciniran načinom na koji se priroda reflektira na površini vode u toj mjeri da je od svog vrtlara tražio da jezerce i njegova površina budu savršeno čisti kako bi se oblaci, drveće i cvijeće kristalno jasno odražavali na vodi. Hvatao je te trenutke odraza, a zbog načina na koji je slikao isti motiv u različito doba dana i godine ne bi li uhvatio promjenu intenziteta svjetlosti, nazvali su ga slikarom svjetla. A kako bi točno uhvatio svaki odraz, Monet je među prvima slikao pod otvorenim nebom.
''Moje najljepše umjetničko djelo moj je vrt u Givernyju'', priznao je dojmljivi umjetnik. Sve je krenulo od voćnjaka kojeg je kupio i na temelju kojeg je godinama stvarao vrt koji bi mu u svako godišnje doba mogao poslužiti kao inspiracija. Njegov vrt bio je umjetnost sam po sebi jer je Monet svaki cvijet promišljeno slagao po boji i visini. Kako je prodavao slike i zarađivao tako se njegovo imanje samo širilo i u konačnici su nastale dvije cjeline - cvjetni vrt (Le Clos-Normand) i vrt s vodenim površinama (Le Jardin d’Eau).
Kolekcija nakita The Bridge nadahnuta je vodenim vrtom za koji je Monet pronašao inspiraciju u dalekom Japanu. Divio se pejzažima kakve su slikali Katsushika Hokusai i Utagawa Hiroshige koji su u to vrijeme često boravili u Parizu. Površinu jezera prekrio je lopočima, oko njegove krivudave obale zasadio je japanske božure, bambus i vrbe, a preko jezerca podigao je drveni most po uzoru na mostove koje je vidio na japanskim drvorezima. Taj osunčani, zeleno obojeni most, iznad kojega bi se u proljeće širile raskošne grane glicinije, postao je Monetovo omiljeno mjesto za slikanje i čest motiv njegovih slika u posljednjih 25 godina rada.
To oslikano carstvo mira po kojem je Monet i danas slavan, oživjeli su FREYWILLE umjetnici. U kolekciji je uhvaćena Monetova ljubav prema prirodi i umjetnosti, te mekoća i blagost njegovih remek-djela koja su ogledalo stvarnosti s dodirom nježnosti, mašte i ugođajem sna. Umirujuće svjetlucanje svjetlosti na površini jezerca čini se gotovo opipljivim, a ostvareno je korištenjem specijalnih mješavina boja i sedefastim pigmentom koji se ističe posebnim optičkim učinkom, odnosno sedefastim sjajem i prelijevajućim, interferentnim bojama. Kompoziciju zlatnog jezera okrunjenog lopočima i trskom zaokružuje bujno cvijeće živopisnih boja, te tirkizna silueta japanskog mosta, koju od sada svatko može nosi na sebi. Tu cvjetnu rapsodiju i jednu od najljepših FREYWILLE kolekcija nakita možete potražiti u FREYWILLE butiku u Zagrebu.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom FREYWILLE po najvišim profesionalnim standardima.