Do sad su najmlađe učili kako jesti zdravo, a sada dolaze u novom obliku s motivima koje svako kućanstvo ima. Stikeez figurice iz Lidla već su ranije osvojili srca naših mališana koji će sada moći povećati svoju kolekciju Stikeez figuricama za kućni party.
Šarena ekipa u obliku raznoraznog voća i povrća ranije je pokušavala motivirati djecu na prehranu koja je bogata nutrijentima i tako im stvoriti zdrave prehrambene navike koje će im pomoći da izrastu u snažne i jake dječake i djevojčice. No ove godine priča je malo drugačija. Od ponedjeljka Stikeez figurice dolaze u malo drugačijem ruhu- onom spremnom za kućni party.
Nova kolekcija sastoji se od 24 figurice koje redom možemo pronaći u svome domu - od hladnjaka Brrrankića do sata Tika-Taka i Smutimira Sokića koji radi smoothie od finih i zdravih namirnica. I dok su djeca ranije učila o voću i povrću te ostalim hranjivim namirnicama, sada će uz pomoć ovih figurica moći usvojiti i neke zdrave higijenske navike, ali se upoznati i s različitim predmetima i njihovim funkcijama.
Pažljivim odabirom igračaka, roditelji mogu potaknuti razvoj raznih vještina kod djece i stimulirati njihov istraživački duh te omogućiti svojim mališanima bolje razumijevanje svijeta koji ih okružuje. Upravo to je bila i Lidlova namjera uvođenjem novih Stikeez figurica uz koje će dijete lakše shvatiti predmete koji se nalaze u njegovoj neposrednoj sredini.
Pa će ih tako četkica za zube Četko Zubić poučiti kako pravilno držati četkicu za zube i podsjećati na važnost pranja njihovih zubi. Svi znamo da je važno prati zube barem dva puta dnevno, a kroz igru s Četkom Zubićem mogu naučiti kako prati zube ostalim figuricama kružnim pokretima i pokretima naprijed- nazad. Na taj način stječu zdrave navike i vještine potrebne za održavanje zdravlja zubi od najranije dobi.
S druge strane ruksak Ruksić će odmah povezati sa svojim ruksakom u kojemu nose igračke u park, hranu ili vodu ili pak drže knjige i bilježnice. Djeca vole oponašati svoje roditelje. Kada nose ruksake koji sadrže sve važne stvari za njihove velike poslove u vrtiću, parku ili školi, ona se na neki način poistovjećuju s roditeljima. Ruksak im tako pomaže prilikom adaptacije u vrtiću ili školi jer ih podsjeća na odrasle koji izlaze van sa sličnim torbama, a mogu im prilikom adaptacije i pružiti neku vrstu utjehe jer će predstavljati nešto poznato u nepoznatom okruženju. Upravo to može biti ruksak Ruksić svim ostalim figuricama koji se nalaze u albumu.
Figurice se sakupljaju u albumu koji izgleda baš poput kuće koju treba opremiti, a među figuricama se nalaze dječak i djevojčica te psić i maca čiji će dom, jednom popunjen, biti vesela kuća kao stvorena za zabavu. Album se može kupiti u bilo kojoj Lidlovoj trgovini, dok se figurice sakupljaju.
Jednu Stikeez figuricu moguće je dobiti za svakih potrošenih 90 kuna u Lidlovim trgovinama, a akcija traje od 23. kolovoza do 26. rujna ove godine. Naše male srećice tako će moći upotpuniti raniju kolekciju novim figuricama uz pomoću koje je lako stvoriti pravi kućni tulum.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Lidl po najvišim profesionalnim standardima.