Balenciaga ponovo pokušava pomaknuti modne granice svojim osebujnim dizajnom. Iz nove proljetne kolekcije posebno se ističu opasne štikle s metalnim šiljcima

Galerija


Francuska modna kuća Balenciaga krenula je s kampanjom za novu proljetnu kolekciju kojom dominiraju odjevni komadi odvažnih boja i uzoraka.

U ponudi cipela posebno se ističu štikle s dugim metalnim šiljcima, o kojima se priča otkako su predstavljene na Tjednu mode u Parizu u rujnu prošle godine. Ovaj model naziva se Knife (nož), a izgledaju tako opasno da bi trebale dolaziti s dozvolom za nošenje oružja.

Napravljene su od sjajne teleće kože u Italiji, a karakterizira ih i dugi špic, tanka iglena potpetica te visoki luk od 11 centimetara.
Nova kolekcija moći će se kupiti u Balenciaginim trgovinama od 28. veljače, a preko interneta bit će dostupne od sredine ožujka. Cijena štikli je 1250 eura, odnosno oko 9000 tisuća kuna, a već postoji već poduža wish lista za njih.

Na Balenciaginoj internetskoj stranici zasad se mogu naručiti modeli u bijeloj i crnoj boji, dok u reklamnoj kampanji nadahnutom paparazzijima slavna manekenka Stella Tennant nosi nove štikle i u jarkocrvenoj boji.