Moda je zaista široko područje u kojemu se svakodnevno isprepliću razna kreativna rješenja. Neka su rezervirana samo za modne piste, a neka su nam inspiracija za svakodnevne kombinacije.
Dobro nam je poznato da se o okusimo ne raspravlja, ali neki modni trendovi pomiču granice i potiču modne rasprave.
Jedna od takvih kreacija, zasigurno je nova torba gruzijskog dizajnera Demnae Gvasaliae, kreativnog direktora tvrtke Balenciaga, koji je nedavno predstavio zaista posebne torbe.
Tako je Balenciaga izbacila torbe koje izgledaju identično kao prazna vrećica poznatog čipsa.
Ova hrskava grickalica je Balenciagau inspirirala da kreira novu generaciju torbica koje, baš poput čipsa, dolaze u više boja, odnosno okusa.
Tako će biti dostupne torbe u plavoj, žutoj, crvenoj ili boji limete, koje se referiraju na omiljene okuse ovog hrskavog proizvoda. Na mjestu na kojemu je inače označen okus, u ovom slučaju stoji ime brenda, ali ostatak dizajna je ostao autentičan pa izgleda isto kao vrećica čipsa.
Ideju su prikazali još u lipnju, kad se dizajner pojavio s ovom torbom na reviji Kraljevske akademije likovnih umjetnosti u Antwerpenu.
Javnost je imala priliku torbe vidjeti i na Balenciaga blatnjavoj reviji, održanoj ove jeseni, a pažnju su ukrali modeli koji su u rukama nosili prazne vrećice čipsa. Čak i unutrašnjost torbe izgleda isto kao aluminijski dio originalne vrećice.
Reakcije pratitelja na društvenim mrežama su raznovrsne. Dok neki podržavaju ovu ideju, drugi smatraju da su torbe inspirirane čipsom ipak izašle iz modnih okvira.
Balenciaga je postala društveni eksperiment, komentar je jedne korisnice Instagrama. I doista ovaj brend možemo gledati kao suvremeni modni eksperiment jer su nas u nekoliko navrata iznenadili svojom kreativnošću.
Primjerice, do sada su već predstavili potrgane tenisice vrijedne 10 tisuća kuna, a 2017. su nas iznenadili IKEA plavom torbom - vrijednom gotovo 17 tisuća kuna.
Mi smo Balenciaga, mi možemo što hoćemo, komentar je korisnice koja nije zadovoljna ovim rješenjem jer smatra da torba nalik čipsu nije moda.
Ako ste među onima kojima se svidjelo ovo kreativno modno rješenje, ne morate na njega trošiti cijelo bogatstvo, jer je kopija ove zanimljive torbe nesvakidašnjeg dizajna osvalnula i na AliExpress-u. Ondje je možete pronaći po cijeni od 30 pa sve do 150 kuna.