Donedavno je jedina krema koju je muškarac koristio bila ona za cipele. Ako ste mislili da samo modni stilisti odlaze na tretmane lica, solarije i manikure, varate se! I jači je spol sve češći gost salona za uljepšavanje, a gotovo sve što koriste žene, u ponudi je i za muškarce

Izgleda kako su muškarci danas podijeljeni u dvije skupine, prvu zastupaju oni koji smatraju da pojam muške kozmetike kao takve ne bi smio postojati, drugoj pripadaju oni koji uz sebe imaju kozmetičku torbicu punu raznih preparata.

Krema za lice, piling, rolica za bore oko očiju, dezodorans, parfem, četkica za kosu, krema za ruke, četkica za zube, stick za usnice koji morate imati ako želite puna usta i mašinica za podšišavanje su stvari koje se nalaze u kozmetičkoj torbici 63-godišnjeg Milivoja Blagusa, vlasnika kozmetičkog salona.

Na sebi, kaže, nije štedio nikada, a rezultat je vidljiv na njegovoj koži. Tko bi rekao da ima toliko godina. Sadržaj njegove kozmetičke torbice bi posramio i mnoge žene. Vrijednost svega nabrojenog ne zna ni sam Milivoj.

Mnogi muškarci se užasavaju depilacije, no već nakon nekoliko tretmana u salon dolaze s osmijehom.

I dok je nekima to normalno ponašanje modernog muškarca, drugi pak na ovo gledaju s podsmijehom. Nino Raspudić, književnik i profesor tvrdi kako je muškarcu dovoljan sapun i šampon od koprive jer je najučinkovitiji.

'To što su muškarci postali slabi na kremice zavjera je kozmetičke industrije', kaže profesor Raspudić.

Muškarci koji drže do sebe i brinu o svom izgledu u kozmetičkim salonima i na masažama mjesečno ostavljaju svote u iznosu prosječne hrvatske mirovine.

Ide se na sve i svašta. Maska za lice, pedikura, detoksikacija, manikura, pranje kose, do solarija, masaže. I onoga čega se mnogi užasavaju - depilacije!

Sve za ljepotu! Izreka je to koju smo donedavno mogli čuti samo iz ženskih usta. No trendovi su se izmijenili! Muškarci su očito postali svjesni važnosti vlastitog izgleda.

Muškarci bi trebali razmišljati da ženama budu što privlačniji, bolji i kvalitetniji. Jer kao što neke žene mnogo toga čine radi njih, tako bi i oni trebali radi njih.

Globalizacija, modernizacija, evolucija.. što god bilo - dali su svoje. Priča o muškarcima kojima je vrhunac kozmetike šampon od koprive sada su prošlost!

Više u emisiji Provjereno.