Nakon što je više od 4.000 ljudi počelo pratiti Cedevitu na društvenim mrežama samo zbog Grejpa, odluka je postala konačna – Grejp se vraća!
Prvo je hrabro stao na police uz nedodirljivu naranču i limun, potom u rekordnom roku oduševio svojom snagom i osvježavajućim okusom, a onda otišao na zasluženi godišnji odmor. Pogađate, riječ je o Cedeviti Grejp.
Vrlo brzo ispostavilo se kako Grejp neće biti tek tako zaboravljen, nego upravo suprotno – Grejp postaje glavna tema na svim komunikacijskim kanalima Cedevite: komentari pod objavama na društvenim mrežama, stotine poruke u inbox, pisma na adresu Atlantic Grupe, mailovi u potrošačkom pretincu pa čak i jedna ozbiljna peticija, a sve s pitanjem zašto na policama više nema Cedevite Grejp, gdje se može nabaviti i kad će se napokon vratiti na tržište.
„Vratite nam Cedevitu Grejp“, „Ima li šanse da opet bude Cedevite Grejp?“, „Samo vratite Cedevitu Grejp“, „Grejp je najbolja Cedevita! Vratite GREJP!“ samo su neki od brojnih primjera spomenutih pisama, poruka i komentara. Cedevita ih je čula i pokrenula kampanju kako bi provjerila koliki je doista interes za ovim okusom.
„Dvosmjerna komunikacija s potrošačima i pratiteljima oduvijek nam je izrazito važna. Upravo zbog toga odlučili smo dati glas svim našim sadašnjim i novim pratiteljima na društvenim mrežama, te pozvati da zajedničkim snagama vratimo Grejp. I eto zahvaljujući vama Grejp se vratio. Od sada možete vaš omiljeni okus Cedevite popiti u kafiću ili restoranu.“ – izjavila je Ivana Bilić, Specijalist za digitalni marketing Atlantic Grupe.
Društvene mreže u bojama Cedevite Grejp
Na društvenim mrežama Cedevite nedavno je osvanuo post koji poziva obožavatelje Grejpa da se aktiviraju i prošire glas o prikupljanju glasova potrebnih za povratak ovog neprežaljenog okusa. Gotovo 400 ljudi s oduševljenjem je komentiralo post, dijelili su ga i pozivali svoje prijatelje da prate Cedevitagram i tako se zauzmu za povratak Grejpa. Val u bojama Grejpa proširio se Instagram objavama diljem Hrvatske što je rezultiralo s čak 4.256 novih pratitelja Cedevitagrama, sasvim dovoljno da uvjeri Cedevitu kako se Grejp mora vratiti na tržište.
„Otkako svoju svježu dozu vitamina okusa grejpa potrošači ne mogu pronaći na policama i u omiljenim kafićima, zaprimili smo nevjerojatnu količinu upita i molbi za vraćanje Grejpa na proizvodnu traku. Cedevita kao najpoželjniji brend bezalkoholnih napitaka u Hrvatskoj* dugi niz godina nastoji uspješno graditi kvalitetne i dugoročne odnose s potrošačima diljem regije te ponosno stvarati pozitivno potrošačko iskustvo za nadolazeće generacije, stoga se nismo mogli oglušiti na brojne poruke koje su pristizale gotovo svakodnevno. Istina je, Cedevita Grejp se vraća, a pronaći ju možete u svojim omiljenim kafićima.“ – Izjavila je Maja Šiprak, Senior brand development manager Atlantic Grupe.
*Ipsos Brand Value Creator; 2022; potrošači bezalkoholnih napitaka; u dobi 16-55 godina; žene i muškarci; Hrvatska