Da je svaka žena lijepa, bez obzira na konfekcijski broj potvrđuje i nova kampanja Aerieja, koja u prvi plan stavlja netipičnu ‘Barbie’

Barbara ‘Barbie’ Ferreira je jedna od glavnih zvijezdi nove kampanje modnog brenda Aerie, za koju prima komplimente sa svih strana. Ne samo da s ponosom i samopouzdanjem ističe svoje obline, već je s radošću prihvatila snimanje za kampanju koja odbija koristiti alate za retuširanje kako bi izmjenila izgled svojih modela.

'Volim što sam dio ove kampanje, jer ja sam svoja, bez obzira što drugi misle o meni,' kaže 18. godišnja ljepotica iz New Yorka koja sebe naziva ‘oblinastim’ modelom jer njeno tijelo ne pripada uobičajenim tipovima manekenki, kao ni onima plus-size.


Društvene mreže promijenile su modnu industriju iz temelja. Moje prijateljice koje inače ne bi bile manekenke, dobivaju poslove zbog profila na Instagramu.

 


Riječ je o curama s velikim grudima I nepostojećim bokovima, ili velikim bokovima i nepostojećim grudima poput mene, jer svaka plus-size manekenka nema figuru u obliku pješčanog sata
,’ ističe poznavateljica društvenih mreža koju samo na Instagramu prati 220.000 tisuća obožavatelja.

Pod motom: Prava ti je seksi (eng. The Real you is sexy) i hashtagom #aeriereal kampanja ovoga modnog brenda uključuje žene svih konfekcijskih brojeva i rasa, a preko raznih internetskih kanala skuplja veliki broj obožavatelja iz cijelog svijeta.