Digitalno dorađivanje izgleda po mnogima je prešlo svaku mjeru. Je li napokon stiglo vrijeme da se pomno preispita masovna upotreba Photoshopa i retuširanja?
Kada je u pitanju izgled, većina reklama koje danas imamo prilike vidjeti propagira samo savršenstvo. Zbog toga čak i brojne slavne ljepotice koje bi mnogi od nas nazvali apsolutno savršenima prolaze kroz "tretman" retuširanja.
Njihova tijela obavezno se fotošopiraju do najsitnijih detalja i ispravljaju se takozvane "mane" koje oko prosječnog čovjeka zapravo ne bi ni percipiralo kao manu.
Tako je i Priyanki Chopri, najpoželjnijoj ženi na svijetu po izboru indijskog izdanja magazina Maxim, na njihovoj naslovnici fotošopiran - pazuh. Uredništvo je odlučilo "ispeglati" sve neravnine ispod njezine ruke, na opće čuđenje njezinih obožavatelja diljem svijeta.
Naravno, iznimka nisu ni naše domaće naslovnice, editorijali ili reklame.
Koliko je takva vrsta retuširanja potpuno nepotrebna dokazuje i slavna reklama za Pipi iz 1983. godine. Putene Dalmatinke među kojima se najviše istaknula legendarna Ana Sasso tada su pokazale svu čar prirodne ljepote kakvu danas više nemamo prilike vidjeti.
Da je reklama snimljena danas, izgled ovih dama sigurno bi se bespotrebno digitalno dorađivao.