Više niti čarobnjački efekti Photoshopa koji stanjuje, proširuje i pomlađuje nije dovoljan za ego pojedinih zvijezda. Jedna od najtaštijih zasigurno je Mariah Carey koja je u reklami za svoje parfeme otišla korak dalje u zavaravanju fanova
Pjevačica Mariah Carey ovih dana promovira svoj mirisni trio, odnosno parfeme 'Honey', 'Mine Again' i 'Ribbon' koji su nazive dobili prema njezinim pjesmama.
Sve odreda sladunjavi mirisom koji priziva čokoladne i bombonaste slatkiše reklamiraju se pod zajedničkim imenom 'Lollipop Bling'.
Ono što ovu kampanju čini bizarnijom od ostalijeh je činjenica da buduće kupce svojih proizvoda nije obmanjivalo samo ulickanom i osunčanijom verzijom sebe, već i footgrafijom starom 11 godina.
>> Brutalno fotošopirana Sarah Jessica Parker
>> I Jessica Alba je prošla kroz Photoshop
Naime, na reklami je slika pjevačice snimljena za album 'Rainbow' objavljen 1999. godine. Baš nas zanima kojom će se sljedećom smicalicom poslužiti celebovi gladni vječne i plastične mladosti.