Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kultura & zabava

Mariah Carey nadmudrila i Photoshop

15-08-2010 Piše Zadovoljna
komentari

Više niti čarobnjački efekti Photoshopa koji stanjuje, proširuje i pomlađuje nije dovoljan za ego pojedinih zvijezda. Jedna od najtaštijih zasigurno je Mariah Carey koja je u reklami za svoje parfeme otišla korak dalje u zavaravanju fanova

Pjevačica Mariah Carey ovih dana promovira svoj mirisni trio, odnosno parfeme 'Honey', 'Mine Again' i 'Ribbon' koji su nazive dobili prema njezinim pjesmama.

U trendu Čestitke: Sretan Božić Sretan Božić! Sretan Božić! Preuzmite ove čestitke i pošaljite ih dragim ljudima za Božić Tri ljepotice iz Zagreba u najtraženijim hlačama NEMAJU KONKURENCIJE Tri gracije iz Zagreba potvrdile koje su hlače najtraženije, bilo ljeto ili zima Ana Gruica Uglešić uvijek mami pažnju svojim modnim izborima Cjenovno prihvatljiva Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji

Sve odreda sladunjavi mirisom koji priziva čokoladne i bombonaste slatkiše reklamiraju se pod zajedničkim imenom 'Lollipop Bling'.

Ono što ovu kampanju čini bizarnijom od ostalijeh je činjenica da buduće kupce svojih proizvoda nije obmanjivalo samo ulickanom i osunčanijom verzijom sebe, već i footgrafijom starom 11 godina.

>> Brutalno fotošopirana Sarah Jessica Parker

>> I Jessica Alba je prošla kroz Photoshop

Naime, na reklami je slika pjevačice snimljena za album 'Rainbow' objavljen 1999. godine. Baš nas zanima kojom će se sljedećom smicalicom poslužiti celebovi gladni vječne i plastične mladosti.