Novi hrvatski brend 'Psari' s modelima haljina i suknji cvjetnog uzorka i jednobojnim inačicama sigurno će naći poklonike među onima koji vole nenametljive i romantične odjevne komade. U modnom smislu pružaju udobnost, praktičnost i suptilnu eleganciju

No, ono što ovu modnu marku ističe od ostalih hrvatskih modnih brendova je pripadajuća filozofija koja ističe da današnji modni trendovi često ne poštuju dostojanstvo žene. Navedena modna kretanja pretvaraju ženu u 'objekt koji služi za reklamiranje i predmet požude, a ona sama postaje ravnodušna i dezorijentirana'.

'Modnim brendom PSARI obraćamo se ženi koja je svjesna da joj se pod krinkom raznih prava kao što su sloboda, tolerancija ili uvažavanje različitosti, zapravo servira uniformiranost i zatiranje identiteta' ističe se u opisu.

Kako nas svih ovih godina odijevaju kreativni i uporni dizajneri koji osiguravaju brojna radna mjesta, dali smo im priliku da izraze svoje mišljenje o navedenom opisu modne slike današnjice.

Današnje društvo prividne slobode i demokracije stvorilo je psihološki pritisak kreiranjem uniformiranih modnih stilova bez slobode izbora i upravo je to bio poticaj za stvaranje novog modnog brenda – PSARI.

Osnovna poruka modnih trendova često ne poštuje dostojanstvo žene. Takvi modni trendovi danas doživljavaju svoj vrhunac. Svjedoci smo trenda razodijevanja žena koje je jako uznapredovalo i potaknulo osiromašeno poimanje žene. Tako se žena kao glavni stup društva i nositeljica života iz dragocjenosti pretvorila u objekt koji služi za reklamiranje i predmet požude, a ona sama postaje ravnodušna i dezorijentirana. Polagana i dugotrajna medijska kampanja želi joj oduzeti identitet i njezinu stvarnu ulogu i značaj u društvu.

Modnim brendom PSARI želimo potaknuti na dostojanstvo u odijevanju i oživjeti biblijski ideal vrsne žene.

PSARI – Novi hrvatski modni brend koji potiče na dostojanstvo žene

Modnim brendom PSARI obraćamo se ženi koja je svjesna da joj se pod krinkom raznih prava kao što su sloboda, tolerancija ili uvažavanje različitosti, zapravo servira uniformiranost i zatiranje identiteta. Obraćamo se ženi koja želi da i sama ima pravo na vlastiti izbor u skladu sa svojim vrijednostima, koja ne podliježe pritisku društva koje joj uporno želi nametnuti skupni identitet protivan njenom idetitetu KĆERI KRALJEVSKOG DOSTOJANSTVA.

PSARI je kreiran za ženu koja ima višestruku ulogu, ali je prije svega žena, nježna majka, pouzdan poslovni partner i prijatelj. Ona koja odgaja u ljubavi i nježnosti, ali je čvrsta i nepokolebljiva. Za ženu koja je izdržljiva, hrabra i mudra navodi se u opisu.


Neka svaka žena bude slobodna i dostojanstvena u odjeći kojoj se najbolje osjeća

Sloboda, tolerancija i uvažavanje različitosti zajednički su cilj u svim segmentima života, a pogotovo kod odjeće koja nam zahvaljujući kreativnosti služi za izražavanje ukusa i stava, a ne samo za prikrivanje i zaštitu tijela.

Kako nas svih ovih godina odijevaju marljivi, kreativni i uporni dizajneri koji osiguravaju brojna radna mjesta, dali smo im priliku da izraze svoje mišljenje o navedenom opisu modne slike današnjice.

Želimo svim hrvatskim modnim kreativcima da rade što više i da nam i dalje pomažu u ostvarivanju svojih uloga i želja, jer želimo da svaka žena bude slobodna, dostojanstvena i orijentirana – u odjeći kojoj se najbolje osjeća.

Ivan Alduk
Demokratičnost, raznolikost, pravo na stvaranje i biranje je osnova na kojoj bi trebalo počivati moderno društvo. Na toj osnovi počiva i moda koja je danas doista masovna, raznolika i doista nudi nepregledan spektar mogućnosti i modnih izbora koji ne moraju biti ekstremni i rušiti dignitet žene.

Želim vjerovati da velika većina brendova iznimno cijeni svoje klijentice koju su njihov stup rasta i razvoja stoga mi nije jasna premisa ovog brenda koja govori o uništenom dignitetu žene.

Nikako se ne mogu složiti s tim jer moj brend ALDUK nije baziran na ovom razmišljanju, a iznimno uvažava svaku klijenticu, ženu i njen stav prema sebi i modi.

Želimo svima da rade što više i da nam i dalje pomažu u ostvarivanju svojih uloga i želja, jer želimo da svaka žena bude slobodna, dostojanstvena i orijentirana – u odjeći kojoj se najbolje osjeća.

Mogućnost izbora i raznolikost je najveće bogatstvo koje moderan čovjek ima tako da sam sasvim siguran da nitko neće odabrati haljinu s dekolteom ako se u njoj ne osjeća dobro. Pomalo sam iznenađen poslovnom filozofijom koja je jako spiritualna, tradicionalna i religiozna s obzirom da se radi o modi, no svakako je zanimljivo vidjeti u kojem će se smjeru razvijati dotični brend.

O estetici ovog brenda je tesko razglabati iz pozicije ozbiljnog modnog dizajnera jer mi estetika nalikuje na Neckerman kataloge iz devedestih.

No, naravno, to je moj osobni sud i pogled na dotične modele koji se ostalima mogu i svidjeti. Svatko ima pravo na svoj izbor jer troši svoj teško zarađeni novac.



Zoran Aragović/BiteMyStyle
Svaki od dizajnera uključujući i mene kroz odjeću želi istaknuti ženske atribute i uljepšati ženu na najbolji mogući način. Na svakoj ženi je kako će se ona odjećom prezentirati odnosno koji stil će odabrati.

Moje kolekcije su iznimno nosive i to mi je kao dizajneru prioritet- jer žena u današnje vrijeme voli odjeću koja može biti poslovna, dnevna ili pak večernja i to sve u jednom. Dakle zbog i za žene dizajniramo i upravo je ta ženstvenost i individualnost ono sto kao dizajneri trebamo poticati.

Đurđica Vorkapić/Hippy Garden
Sramotno. Ovo je velika pljuska svim hrvatskim dizajnerima koji stvaraju već više od 20 godina. Ja proizvodim već 17 godina i svojim radom zbrinjavam veliki broj obitelji te ovakvo nešto smatram niskim udarcem. Ne želim im dati previše važnosti jer je ne zaslužuju, ali samo ću reći kako je riječ o još jednom pokušaju kolektivnog zatupljivanja naroda.

Ivana Popović
Bilo kakvo deklariranje brenda, pa i deklariranje brenda kao kršćanskog nikako mi se ne sviđa. I to ne zato jer nisam kršćanka jer jesam, nego zbog toga što se na taj način ograđuješ i određuješ, a moda je strašno vitalna stvar i prekrasan oblik komunikacije. Ovaj brend odredio je svoju listu obožavatelja, odnosno koga primaju, a koga ne primaju u svoju zajednicu.

Kristina Burja/Krie design
Na tržištu ima mjesta za sve. Ako imate dobar proizvod naći ćete i kupca. U cijeloj priči o novom brendu loše je odabrana komunikacijska strategija koja predstavlja proizvod tako da osuđuje druge, a toliko hvali nešto što je potpuno neinovativno. Moglo je i bez toga.

Boudoir
Hrvatsko modno tržište je zasićeno i zapravo je jako teško krenuti i predstaviti se i zadobiti medijsku pozornost kada ste početnik. Psari je u svakom slučaju našao područje koje na taj marketinški način nije pokriveno, iako haljine sličnog kroja i uvjetno rečeno značajki koje oni propagiraju možete naći i kod drugih već etabliranih dizajnera, pa čak i u Boudoiru. Povezivanje mode sa vjerskim načelima prvenstveno asocira na nošenje burke i zadire u osnovna načela suvremenog stila života i odijevanja.