Poznati američki kozmetički brend Urban Decay, čiji se proizvodi odnedavno mogu kupiti i u Hrvatskoj, lansirao je novu nijansu svog popularnog ruža Vice u sklopu hvalevrijedne inicijative
Kozmetički brend Urban Decay pokrenuo je globalnu feminističku inicijativu pod nazivom "The Ultraviolet Edge".
U sklopu inicijative lansirali su i novu nijansu ruža Vice pod nazivom "Outspoken", a sva sredstva od njegove prodaje bit će donirana raznim neprofitnim organizacijama za osnaživanje žena.Brend Urban Decay lansirao je novu nijansu ruža Vice.
Kremasta formula ruža bogata je hranjivim sastojcima. Mješavina raznih maslaca štiti i hidratizira, a aloe vera, ulje jojobe i babasu ulje ih hrani te čini mekanima.
Kupovinom ruža pomažete programe pismenosti i mikrokredita za žene u Ugandi. Pomažete djevojčicama u Keniji da dobiju obrazovanje. Omogućujete zlostavljanim ženama da dobiju pravnu pomoć. Ponosna sam na sve što smo do sada zajedno postigli i trebamo još puno toga napraviti, kazala je osnivačica brenda Wende Zomnir.