Ruž Vice brenda Urban Decay (nijansa Outspoken)
Ruž Vice brenda Urban Decay (nijansa Outspoken) (Foto: Urban Decay)
Moda & ljepota

Urban Decay: Nova nijansa kremastog ruža proizvedena zbog hvalevrijednog razloga

19-03-2018 Piše Zadovoljna
komentari

Poznati američki kozmetički brend Urban Decay, čiji se proizvodi odnedavno mogu kupiti i u Hrvatskoj, lansirao je novu nijansu svog popularnog ruža Vice u sklopu hvalevrijedne inicijative


Kozmetički brend Urban Decay pokrenuo je globalnu feminističku inicijativu pod nazivom "The Ultraviolet Edge".

U trendu Čestitke: Sretan Božić Sretan Božić! Sretan Božić! Preuzmite ove čestitke i pošaljite ih dragim ljudima za Božić Tri ljepotice iz Zagreba u najtraženijim hlačama NEMAJU KONKURENCIJE Tri gracije iz Zagreba potvrdile koje su hlače najtraženije, bilo ljeto ili zima Ana Gruica Uglešić uvijek mami pažnju svojim modnim izborima Cjenovno prihvatljiva Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji

Brend Urban Decay lansirao je novu nijansu ruža Vice. U sklopu inicijative lansirali su i novu nijansu ruža Vice pod nazivom "Outspoken", a sva sredstva od njegove prodaje bit će donirana raznim neprofitnim organizacijama za osnaživanje žena.

Kremasta formula ruža bogata je hranjivim sastojcima. Mješavina raznih maslaca štiti i hidratizira, a aloe vera, ulje jojobe i babasu ulje ih hrani te čini mekanima.

Kupovinom ruža pomažete programe pismenosti i mikrokredita za žene u Ugandi. Pomažete djevojčicama u Keniji da dobiju obrazovanje. Omogućujete zlostavljanim ženama da dobiju pravnu pomoć. Ponosna sam na sve što smo do sada zajedno postigli i trebamo još puno toga napraviti, kazala je osnivačica brenda Wende Zomnir.

Pročitaj još
Pročitaj još