Poznati američki kozmetički brend Urban Decay, čiji se proizvodi odnedavno mogu kupiti i u Hrvatskoj, lansirao je novu nijansu svog popularnog ruža Vice u sklopu hvalevrijedne inicijative


Kozmetički brend Urban Decay pokrenuo je globalnu feminističku inicijativu pod nazivom "The Ultraviolet Edge".

Brend Urban Decay lansirao je novu nijansu ruža Vice.

U sklopu inicijative lansirali su i novu nijansu ruža Vice pod nazivom "Outspoken", a sva sredstva od njegove prodaje bit će donirana raznim neprofitnim organizacijama za osnaživanje žena.

Kremasta formula ruža bogata je hranjivim sastojcima. Mješavina raznih maslaca štiti i hidratizira, a aloe vera, ulje jojobe i babasu ulje ih hrani te čini mekanima.

Kupovinom ruža pomažete programe pismenosti i mikrokredita za žene u Ugandi. Pomažete djevojčicama u Keniji da dobiju obrazovanje. Omogućujete zlostavljanim ženama da dobiju pravnu pomoć. Ponosna sam na sve što smo do sada zajedno postigli i trebamo još puno toga napraviti, kazala je osnivačica brenda Wende Zomnir.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju