Ruž Vice brenda Urban Decay (nijansa Outspoken)
Ruž Vice brenda Urban Decay (nijansa Outspoken) (Foto: Urban Decay)
Moda & ljepota

Urban Decay: Nova nijansa kremastog ruža proizvedena zbog hvalevrijednog razloga

19-03-2018 Piše Zadovoljna
komentari

Poznati američki kozmetički brend Urban Decay, čiji se proizvodi odnedavno mogu kupiti i u Hrvatskoj, lansirao je novu nijansu svog popularnog ruža Vice u sklopu hvalevrijedne inicijative


Kozmetički brend Urban Decay pokrenuo je globalnu feminističku inicijativu pod nazivom "The Ultraviolet Edge".

U trendu Vjenčići s malinama Odličan recept! Nikad dosta ideja za božićne kolače! Pogledajte ove vjenčiće, jednostavno ih je pripremiti Ana Maslać Plenković poput princeze Ana Maslać Plenković izgleda spektakularno – evo zašto je njezin pariški stajling pun pogodak Ulična moda crnka u sakou predimenzionirane siluete Zagreb 2025. - 2 Dašak visoke mode Crnka sa zagrebačke špice nosi fantastične čizme, ali teško je skrenuti pogled s njezinih ramena

Brend Urban Decay lansirao je novu nijansu ruža Vice. U sklopu inicijative lansirali su i novu nijansu ruža Vice pod nazivom "Outspoken", a sva sredstva od njegove prodaje bit će donirana raznim neprofitnim organizacijama za osnaživanje žena.

Kremasta formula ruža bogata je hranjivim sastojcima. Mješavina raznih maslaca štiti i hidratizira, a aloe vera, ulje jojobe i babasu ulje ih hrani te čini mekanima.

Kupovinom ruža pomažete programe pismenosti i mikrokredita za žene u Ugandi. Pomažete djevojčicama u Keniji da dobiju obrazovanje. Omogućujete zlostavljanim ženama da dobiju pravnu pomoć. Ponosna sam na sve što smo do sada zajedno postigli i trebamo još puno toga napraviti, kazala je osnivačica brenda Wende Zomnir.