Tržište dijetalnih proizvoda prepuno je preparata koji obećavaju senzacionalne rezultate u borbi protiv pretilosti. Većina njih je upitne učinkovitosti, zbog čega je vrh američke trgovinske organizacije FTC (Federal Trade Commission) pokrenuo otvorenu borbu protiv svih „čudotvornih“ i „revolucionarnih“ lijekova. Taktike koje prodavači dijetalne magle koriste da bi zavarali kupce uključuju kopiranje logotipova i imena poznatijih tvrtki, a neki su otišli toliko daleko da su skidali fotografije ljudi s interneta, predstavljajući ih u letcima kao sretne kupce svojih proizvoda
Nakon konzultacija sa stručnjacima, FTC je izdao upute potrošačima kako prepoznati prevarantske preparate koji, osim što neće imati nikakvog učinka na smanjenje težine, mogu biti i opasni po zdravlje. Ukoliko proizvod navodi nešto od sljedećeg, smatrajte ga potpunom prijevarom.
1. Ako obećava gubitak jednog kilograma tjedno bez smanjivanja prehrane i dodatne fizičke aktivnosti. Slične riječi može upotrijebiti i na mjesečnoj bazi.
2. Garantira gubitak težine bez obzira na količinu i kvalitetu prehrane korisnika.
3. Tvrdi da može održavati težinu čak i kad ga korisnik prestane uzimati.
4. Predstavlja se kao svojevrsni blokator masnoća ili kalorija, te tako objašnjava način svog djelovanja.
5. Navodi da može smanjiti i po tri kilograma mjesečno bez rizika po zdravlje.
6. Tvrdi da je jednako učinkovit kod svih konzumenata, bez obzira na njihovu težinu, metabolizam ili životni stil.
7. Obećava vidljive promjene ukoliko ga korisnik drži na tijelu ili utrljava pod kožu.
Drugim riječima, ukoliko proizvod zvuči predobro da bi bilo istinito, najvjerojatnije se radi o prijevari. Najučinkovitija metoda gubitka težine svakako je pravilna prehrana i dovoljna količina kretanja na dnevnoj bazi.