Kada bi Vam netko rekao da osviještena kupnja može utjecati na kvalitetu života, vjerojatno mu ne biste povjerovali. Ipak, razmislite malo.
Kao primjer uzmimo alverde, jednu od prvih marki prirodne kozmetike u Njemačkoj koja je nastala 1989. kada su u dm-u prepoznali važnost održivosti. U svakom dijelu proizvodnje alverde proizvoda razmatra se i utjecaj na okoliš. Čak i pri dizajnu i proizvodnji ambalaže pazi se na štednju resursa i mogućnost njihove ponovne iskoristivosti.
Ulaganje u razvoj i usavršavanje asortimana osviještene prehrane i prirodne kozmetike nisu samo način na koji dm svojim kupcima želi omogućiti zdraviji i kvalitetniji život, to je ujedno ulaganje u bolje sutra. Ako svi uložimo malo truda, informiranom i osviještenom kupnjom možemo usmjeriti našu zajednicu ka održivoj budućnosti u kojoj će naša djeca i unuci odrastati u zelenim parkovima pod vedrim nebom.
Kako bi nas dodatno potaknuo na osviješteni izbor proizvoda, dm je ove veljače pripremio kampanju „...jer najbolje dolazi iz prirode!“. U zamjenu za 20 active beauty bodova, dm je osigurao popuste na kupnju svih proizvoda osviještene prehrane i prirodne kozmetike. Ovom kampanjom dm želi potaknuti sve svoje sugrađane da sudjeluju u izgradnji bolje zajednice za budućnost svih nas.
...jer najbolje dolazi iz prirode!