Uloga mankeneki s etiketom 'plus size model' postaje sve važnija na tržištu, osim što reklamiraju odjeću najmjenjenu krupnijim damama, one prije svega pomažu u ohrabrivanju žena koje nisu super mršave. S istim ciljem promovirana je ilustracija kultne lutke Barbie, ali u svom do sada najdebljem izdanju

Tržište u posljednje vrijeme ističe sve popularnije 'plus size' modele čija je uloga uz reklamiranje odjeće prije svega ona uzora punijim damama. S istim ciljem ohrabrivanja krenula je i kampanja s Barbie buckom.

>>Napokon Barbie lutka s oblinama obične djevojke

Inače vitka i besprijekorna Barbie na facebook stranici Plus Size Modeling osvanula je je u punašnom izdanju, a uredništvo stranice svojim je čitateljima postavilo pitanje trebamo li imati i 'plus-size' Barbie lutke?

Barbie bucka izazvala je podijeljena mišljenja,oni koji je ne odobravaju mišljenja su kako šalje pogrešnu poruku djevojčicama

Fotografija punašne Barbie zapravo je ilustracija stranice Worth1000.com koja je pobijedila na natjecanju 'Feeding Time 9' i na internetu cirkulira već dvije godine.

Fotografiju je lajkalo više od 35 tisuća ljudi, ipak velik dio publike mišljenja je kako Barbie bucka šalje pogrešnu poruku baš kao i pretjerano mršava Barbie.

'Ako kritiziramo mršave modele, moramo uzeti u obzir i činjenicu da i Barbie bucka negativno utječe na mlade djevojke', komentirao je Nickolay Lamm, umjetnika koji je nedavno pokazao prototip Barbie lutke 'prosječnog' izgleda.