Većina nas zna koliko je teško biti na dijeti, a loše raspoloženje i napadaji gladi samo su neki od razloga zbog kojih se često odustaje. No, prije nego što pomislite na odustajanje, iskušajte trikove s kojima će mršavljenje postati lakše nego što možete zamisliti.

1. VAŽNO JE PITI VODU

Neka vam boca vode uvijek bude pri ruci. Čim se probudite, popijte barem 2 dl vode, a u čašu možete dodati i malo limunova soka ili soka grejpa.

Vlakna stvaraju osjećaj sitosti, zbog zdravih masti taj će osjećaj trajati dulje, a proteini održavaju optimalnu razinu energije kroz cijeli dan.

Istu količinu popijte prije svakoga jela, a uvijek kada osjetite da biste mogli nešto "prigristi", učinite isto.
Dehidraciju često prate glavobolja i gubitak energije pa možete pogrešno pomisliti da ste gladni, a jedino što vam je potrebno jest velika čaša vode.

2. JOŠ VAŽNIJE JE VJEŽBATI, A MI ZNAMO KOJU VRSTU TJELOVJEŽBE

Ako ste na dijeti, obavezno radite intervalne treninge visokog intenziteta – vježbe snage za cijelo tijelo najbrže sagorijevaju masti.
Trening, uključujući i zagrijavanje, ne treba biti dulji od 45 minuta, a vježbajte 3 do 4 puta na tjedan. 

3. TRI VRSTE NAMIRNICA U SVAKOM OBROKU

Vlakna, zdrave masti i proteini moraju biti u svakome obroku, a dvije od te tri namirnice u svakom međuobroku. Vlakna stvaraju osjećaj sitosti, zbog zdravih masti taj će osjećaj trajati dulje, a proteini održavaju optimalnu razinu energije kroz cijeli dan.

Ako ste na dijeti, obavezno radite intervalne treninge visokog intenziteta.

Znači, prije svakoga jela razmislite imate li te tri namirnice na tanjuru.
Dovoljnu količinu vlakana (25 grama na dan) uzmite iz svježega voća, žitarica i povrća.
Avokado, orašasti plodovi, sjemenke i maslinovo ulje odličan su izvor zdravih masti. A za dovoljno proteina jedite grah, maslac od kikirikija, bezmasno meso i mliječne proizvode.

4. MOZAK SE MOŽE ZAVARATI

Bez obzira na to o kojem se obroku radi, uvijek ga jedite s manjeg tanjura (npr. onoga za salatu) ili iz dječje zdjelice. Tako ćete se natjerati jesti normalne količine, ali s obzirom da će tanjur ili zdjelica biti puni, mozak će dobiti poruku kako jedete puno.
Ovo je odličan savjet za sve koji imaju problema s prejedanjem i stvarno funkcionira.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju