Modnim pistama i naslovnicama časopisa pretežno dominiraju osobe savršenih proporcija, no u stvarnome svijetu takvo savršenstvo ne postoji. To su shvatili i oglašivači, te su se odmaknuli od neostvarivih ideala i približili stvarnim ženama

1. ModCloth
Američka kompanija Mod Cloth odlučila je umjesto profesionalnih modela pozvati svoje zaposlenice te snimiti kampanju za kupaće kostime s njima u prvom planu. Također, na ovom snimanju sudjelovala je i suosnivačica brenda, Susan Gregg Koger.

Fotografije su ispale ležerno i kao da se radi o stvarnom ljetovanju, što je i bio cilj ovog snimanja. Zanimljivo je da su žene znale kako fotografije neće biti retuširane, te su upravo to i htjele – pokazati da je u redu biti tko jesi i voljeti svoje tijelo.

 

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

 

2. Lonely
Novozelandski brend donjeg rublja Lonely proveo je zanimljiv projekt koje je zaradio hrpu pozitivnih komentara. Ispočetka su prikazivali oglase na kojima su bile glumice iz jedne televizijske serije, no sada im je profil na Instagramu, koji prati 316 tisuća ljudi, prepun fotografija različitih žena iz raznih dijelova svijeta.

Neke su mršave, neke punije, s tetovažama, sa strijama, neke poziraju u svom domu, a neke na plaži. Jedini cilj ovog projekta je jednostavan – uvjeriti sve da donje rublje pristaje svakoj ženi.

 

A photo posted by Lonely Lingerie (@lonelylingerie) on

 

3. Naja
Na ideju za ovaj projekt došle su osnivačice brenda Naja, Catalina Girald i američka glumica Gina Rodriguez. Radi se o kampanji naziva "Nude for All", a fotografirane su žene različitih boja kože.

Žene koje nisu profesionalni modeli predstavile su sedam različitih nijansi boja kože i oblika tijela. Također, na društvenim mrežama ovaj brend redovito objavljuje i fotografije svojih klijentica.

 

A photo posted by Naja (@naja) on

 

4. American Apparel
Poznati brend American Apparel 2014. godine imao je stvarno pamtljivu kampanju. Tada je lice kampanje bila 62-godišnja Jacky O’Shaughnessy koju je u jednom kafiću primijetio agent ove kompanije.

Slogan kampanje je glasio "Seksi nema rok trajanja".

 

5. Curvy Kate
Britanski brend Curvy Kate za plus size žene osmislio je projekt naziva "TheNewSexy" u kojem je sudjelovao velik broj različitih žena. Neke od modela bile su Gemma Flanagan, koja je u invalidskim kolicima, Carla Atherton, koja se podvrgnula preventivnoj mastektomiji, te 65-godišnja Janet Rook.

Ova tvrtka smatra kako su sve žene božanstvene, te navode da je njihovo donje rublje dizajnirano za klijente različitih oblika, mišljenja, godina i sposobnosti, te su upravo takvi i njihovi modeli.

 

A photo posted by curvykate (@curvykate) on