Dojenje, starenje i genetika samo su neki od razloga zašto grudi s vremenom prestaju biti prpošne i krenu na 'jug'. Nema žene koja to može izbjeći

Razni faktori nad kojima nemamo utjecaja uzrokuju gubitak elasticiteta i kolagena u grudima. Zato s godinama naše grudi više ne izgledaju čvrsto i zbog nedostatka vezivnog tkiva pod kožom djeluju 'ispuhano'. Međutim, grudi vam se mogu objesiti i zbog nekih svakodnevnih navika na koje biste trebali pripaziti ako želite čvršće i ljepše grudi.

1. Pušenje
Čak ni vaše grudi ne mogu pobjeći od štetnog učinka pušenja. Cigarete će oslabiti kožu, smanjiti dotok krvi na njezinu površinu i tako ju postarati.

2. Izbjegavanje kreme za sunčanje
Izlaganje kože dekoltea štetnim sunčevim zrakama bez zaštite izazvat će njezino boranje, oštetiti ju i utjecati na proizvodnju kolagena bez kojeg nema elasticiteta u koži.

Pušenje će oslabiti kožu dekoltea, smanjiti dotok krvi na njezinu površinu i tako ju postarati.

3. Dijete
Stalno variranje tjelesne težine za 2 do 5 kilograma neće napraviti štetu na vašem dekolteu, ali veliki gubici težine i nagli povratak izgubljenih kilograma mogu skriviti obješene grudi. Svaki put kada gubite kilograme, tkivo u grudima postaje 'labavije' i koža opuštenija. Zbog toga grudi gube na čvrstoći.

4. Nošenje krivog grudnjaka
Ne smijete svojim grudima dopustiti da 'skakuću' naokolo bez pravog grudnjaka koji će ih držati na mjestu. Važno je da nosite grudnjak koji će dati potporu vašim grudima.

5. Trening visokog intenziteta
Stručnjaci su uočili kako repetitivne kretnje kod vježbi visokog intenziteta (brzo trčanje, skakanje) uzrokuju raspadanje kolagena u grudima. Zato u svoj trening uvrstite vježbe koje prirodno učvršćuju i podižu grudi, poput onih prikazanih u videu.

Vježba za čvrste grudi
Najjednostavnija vježba za jačanje prsnih mišića je ona s ručnim utezima ( za početak koristite one s manjom kilažaom i onda postepeno pređite na teže utege)

1. Skupite noge, čvrsto stanite na tlo i stisnite trbušnjake.

2. Podignite utege minimalno u ravninu s ramenima tako da se oba utega dotaknu na sredini pa zatim polako spustite ruke i ponovite vježbu desetak puta. Možete napraviti i više serija, ali svakako poslušajte što vam govori tijelo. Radije napravite manje ponavljanja, ali ispravno!
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju