Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Zadovoljna uz Algoritam

'Lakše je odabrati torbicu nego haljinu'

30-10-2009 Piše Zadovoljna
komentari

Kvantiteta je odavno zamijenila kvalitetu, a gotovo sva proizvodnja preselila se u velike tvornice smještene u zemljama poput Kine. Provjerite što se krije iza blještave slike koju nam pružaju časopisi i fantastične haljine koje viđamo na crvenim tepisima

U trendu Elin Kostelić na premijeri kratkometražnog filma svog supruga Ivice Kotelića 'Freedom' - 3 Stajling za premijeru Elin Kostelić: Mala crna haljina i obične gležnjače za izdanje koje slavi jednostavnu eleganciju Jadranka Sloković uvijek besprijekorna Gotovo 10 tisuća čitateljica odabralo najbolje odjevenu hrvatsku modnu ikonu 60 plus Franka Batelić uvijek privlači pažnju svojim modnim izborima A tako je šik Savršen kaput za zimu u kojem vam neće biti hladno, a ima ga i Franka Batelić

'Lakše je odabrati torbicu nego haljinu jer ne morate voditi računa o godinama, kilaži i ostalim problemima.'

Nekoć davno luksuz je bio rezerviran isključivo za odabrane, za bogatu aristokraciju. Luksuz nije bio samo proizvod, već način života. Današnji bi pojam luksuza za tu staru elitu bio potpuno neprepoznatljiv. Mali obiteljski obrti posvećeni integritetu i kvaliteti nestali su, zamijenile su ih masovne korporacije fokusirane isključivo na rast, prepoznatljivost brenda, oglašavanje i, iznad svega, dobit.

Kvantiteta je odavno zamijenila kvalitetu, a gotovo sva proizvodnja preselila se u velike tvornice smještene u zemljama poput Kine gdje se vaša luksuzna ručna torbica proizvodi odmah do proizvoda namijenjenog masovnom tržištu.

Dana Thomas odlučila je zaroniti u mračnu stranu industrije luksuza i saznati sve dobro skrivene tajne koje su Prada, Gucci i Burberry odlučili sakriti od nas.

U tu svrhu posjetit će posljednju utvrdu tradicionalnog luksuza Hermès, odvest će nas do plantaže u Grasseu na kojoj obitelj Mul uzgaja cvijeće isključivo za proizvodnju Chanelovih parfema, ali i do prenatrpanih tvornica u Kini u kojima radnici po cijele dane na torbe lijepe etikete Made in Italy.

Otići će u bescarinske robne kuće na Havajima, prekrcane turistima u potrazi za omiljenim luksuznim proizvodima po sniženim cijenama, naposljetku i do Japana čiji su stanovnici, što se koncepcije luksuza tiče, najsvjesniji narod na svijetu. Odvest će nas i iza kulisa u tjednima koji prethode dodjeli Oscara, da bismo svjedočili kako zvijezde odijevaju luksuzne marke kako bi što više zabljesnule na crvenom tepihu, ali i dobro zaradile.

Deluxe je beskompromisni bestseler s top liste najprodavanijih knjiga New York Timesa o stvarnom svijetu iza blještave slike koju nam pružaju časopisi i fantastične haljine koje viđamo na crvenim tepisima, knjiga koja će nam pružiti odgovor na jedno od najzanimljivijih pitanja našeg doba kako je luksuz uspio izgubiti sjaj.

Pročitajte gdje je nestao luksuz!

Pročitaj još
Pročitaj još