Zadovoljna.hr
pretraživanje
  • Moda & ljepota
  • Zdravlje & Prehrana
  • Posao & Obitelj
  • Ljubav & Sex
  • Dom & Uređenje
  • Kultura & Zabava
Upravljaj obavijestima
  • Pratite Zadovoljna.hr
  • Nova TV
  • Dnevnik
  • Punkufer
  • Punkufer
  • Showbuzz
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • © Zadovoljna.hr
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Putovanja
  • Tech
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Moda & ljepota

Avon predstavlja novi identitet brenda: WATCH ME NOW!

18. rujna 2020 Piše Sponzorirani članak komentari
Avon Watch Me Now - 1
Avon Watch Me Now - 1 (Foto: PR)

Kompanija ljepote Avon lansirala je novu brend kampanju ‘Watch Me Now’ pozivajući ljude da preispitaju svoje stavove o ovom kultnom brendu. Avon, koji transformira živote žena radeći ljepotu na drugačiji način, evoluira svoju poziciju s ciljem koji bolje odražava današnji Avon – inovativan, odvažan i inkluzivan brend.

Galerija Avon Watch Me Now - 1 Avon Watch Me Now - 2 Avon Watch Me Now - 3 +0 Avon Watch Me Now - 4

U trendu Nina Badrić na odmoru je u Istri Raj za duh i tijelo Kupaći kostim Nine Badrić laska apsolutno svima, ali pogled nećete moći skinuti s njenog društva Hrvatska skriva prave morske dragulje Mir i miris borova Uvala iz snova: Da, postoji u Hrvatskoj, a od mirisa borova još će vas više oduševiti morsko dno Par sa zagrebačke špice osvaja na prvu Ostavili su dojam Najljepši par sa špice: Pogled na njih ovaj će vam sunčani dan učiniti još boljim

Pokrenuta u susret proslavi 135 godina Avona, #WatchMeNow kampanja naglašava povijesnu baštinu kompanije koja brine i čini razliku više od jednog stoljeća: koristeći snagu ljepote otvara mogućnost zarađivanja pod vlastitim uvijetima i podržava humanitarne borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama. Proslavlja uspjeh takozvanih gubitnika jer prihvaća različitosti, ističe neočekivane i često podcijenjene aspekte brenda Avon, njegovih ljudi, aktivizma i proizvoda – a za što je Avon dobio više od 300 nagrada širom svijeta i patentirao više od 1000 inovacija.

‘Watch Me Now’ uključuje novi vizualni identitet i nadogradnju Avonovog logotipa, prvi put u posljednjih nekoliko desetljeća, kao i odvažniji samopouzdaniji način komunikacije koji je relevantniji za milijune kupaca danas. Novi logotip već se počeo pojavljivati na proizvodima i u katalozima, a uključuje referencu na obline izvornog Avonovog logotipa iz 1930-ih, uz novi gradijent boja temeljen na oblinama ženskog lica.

Avon Watch Me Now - 4 Avon Watch Me Now - 4 Foto: PR

Angela Cretu, Avon CEO naglašava: „Watch Me Now“ označava početak novog poglavlja za Avon. Već 135 godina Avon se bavi ljepotom na drugačiji način, i sada se ne zaustavljamo, tek započinjemo! Uvažavamo sve što smo naučili o važnosti direktne komunikacije i prodaje i to primjenjujemo u kontekstu današnjice - koristimo nove digitalne alate koji našim savjetnicama za ljepotu, danas više nego ikad, omogućuju fleksibilan, brz i jednostavan rad na vlastitim društvenim platformama.

Nastavljamo s inovacijama i rastom, ulaganjem u istraživanje, razvoj proizvoda i ljude, kako bi osigurali ljepotu dostupnu svima. I dalje ćemo progovarati protiv nasilja, podržavati borbu protiv raka dojke, poticati promjene i širiti pozitivan utjecaj na žene globalno. Razlika je u tome što to od sad radimo na relevantniji i hrabriji način, sigurni u sebe i svoju poziciju na tržištu, kako bismo Avon otvorili svima i proširili svoje poslovanje."


S pet milijuna predstavnica na više od 50 svjetskih tržišta, Avon je tijekom posljednjih 12 mjeseci ubrzao svoje inovacije i poslovnu transformaciju - kroz povećanje digitalnih alata i konkretnu podršku svojim timovima, kao i lansiranje novih inovativnih patentiranih proizvoda koji predvode trendove. Avonove najnovije inovacije uključuju ProtinolTM, sljedeću generaciju retinola koji je također bio Avonovo otkriće, esenciju parfema u čvrstom gel obliku i to za jedan od najomiljenijih mirisnih brendova Today Tomorrow Always, kao i Adapt, prvu kolekciju za njegu kože formuliranu da smanji utjecaj menopauze i hormonalnih fluktuacija na kožu. U Hrvatskoj, Avon je već zabilježio rast od 189% u digitalnom načinu prodaje i uspješno prilagodio on-line poslovanje tijekom krize - što dokazuje koliko je brend dobro i istinski relevantan u životu žena danas.

‘Watch Me Now’ kampanja donosi novi Avon na tržište ljepote, donosi promjenu i relevantnost.

Misliš da poznaješ Avon?
Ja sam promjena koju ne očekuješ, pogledaj me: http://bit.ly/AvonBrandManifesto

Avon. Watch Me Now. #gledajmeSADA

Podijeli
  • Facebook
  • Twitter
  • WhatsApp
  • Viber
  • Email

inspirativno najčitanije
Catherine Middleton: Kraljevski valovi koji će se kopirati u frizerskim salonima
budući trend
Catherine Middleton: Kraljevski valovi koji će se kopirati u frizerskim salonima
Znakovi da je netko toksični perfekcionist
TEŠKA OSOBNOST
12 znakova da je netko toksični perfekcionist
Zanimljivosti o pasmini koker španijel
NEODOLJIVI SU
Koker španijel: Aristokrat među psima srednje veličine kojeg krasi blaga narav i strpljivost
Muškarac koji pokazuje da ljetna moda može biti više od majice i bermuda
kakva elegancija
Kako izgleda ljetna muška elegancija? Upravo ovako kako je nosi ovaj muškarac iz Zagreba
Poslušajte album s nikad objavljenim pjesmama nezaboravnog Olivera Dragojevića
"Dolaziš"
Poslušajte album s 12 nikad objavljenih pjesama nezaboravnog Olivera Dragojevića
15 rečenica koje otkrivaju da osoba nije poštena prema vama
"Preosjetljiva si"
15 rečenica koje otkrivaju da osoba nije fer prema vama
Nina Badrić uživa na odmoru u Istri
Raj za duh i tijelo
Kupaći kostim Nine Badrić laska apsolutno svima, ali pogled nećete moći skinuti s njenog društva
Elegantan par sa zagrebačke špice
Ostavili su dojam
Najljepši par sa špice: Pogled na njih ovaj će vam sunčani dan učiniti još boljim
Recept za palačinke s tikvicama
GOTOVE ZA TREN
Recept za palačinke s tikvicama koje ćete željeti i za doručak i ručak i večeru
Danijela Martinović u odijelu boje senfa
BAŠ JE DOBRO!
Danijela Martinović: Odijelo koje osvaja i bojom i krojem, a nosi se na posao i u svečanijim prilikama
Jennifer Lopez u crop top trenirci
STVORENA ZA NJU!
Ne pretjerujemo kad kažemo da samo J.Lo može isfurati ovu trenirku
Uvala Prapratno na poluotoku Pelješcu
Mir i miris borova
Uvala iz snova: Da, postoji u Hrvatskoj, a od mirisa borova još će vas više oduševiti morsko dno

Čitaj dalje

Još vijesti

 
Prati nas i na Instagramu!
Koji su vaši dojmovi na Advent??
@dasa_kovacevic
Savršeno prženu, hrskavu, taman slatku Morning Lab granolu Zagrepčanke Tijane potražite na policama Startaj Hrvatska u svim INTERSPAR i odabranim @spar trgovinama
Neopisiva ljubav s pastom... ❤
@divaisback 
#pastalover #zadovoljnahr
Želimo vam ugodnu sredinu tjedna! 😍
@iris_burbonov 
#bouquet #flowers #zadovoljnahr
pretraživanje
  • Pratite Zadovoljna.hr
  • Nova TV
  • Nova Plus
  • Punkufer
  • Punkufer
  • Showbuzz
  • Kreni Zdravo
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Upravljaj obavijestima
  • © Zadovoljna.hr
Zatvori

MODA, LJEPOTA, LJUBAV, ZDRAVLJE,
UREĐENJE DOMA, SAZNAJ SVE ŠTO TREBAŠ
ZA SEBE NA JEDNOM MJESTU.

Prijavi se na
newsletter!

Please don't insert text in the box below!
modal close