Švedski H&M predstavio je novi brend grupacije pod nazivom Arket. Prvi dućan bit će otvoren 25. kolovoza na londonskoj Regent Street

Novi brend Arket na tržište će donijeti široki, ali pomno odabrani asortiman osnovnih komada odjeće za žene i muškarce te detalje za uređenje doma.

Cijela je filozofija brenda ponuditi komade u kvalitenim materijalima, savršeno krojene i apsolutno funkcionalne.

Naglasak je na vječnom, ali bezvremenskom dizajnu - poručuju iz Arketa.

Arket u prijevodu sa švedskog znači list papira, a osim vlastitog dizajna, u njihovim dućanima moći će se kupiti i probrani komadi drugih robnih marki.

Cijena odjeće bit će nešto viša, nego u H&M-ovim trgovinama, jer cijela je filozofija brenda ponuditi komade u kvalitenim materijalima, savršeno krojene i apsolutno funkcionalne.

Direktor Arketa izjavio je kako su se odlučili za ovaj potez jer na tržištu postoji publika koja traži klasičnu i kvalitetnu odjeću.

Otvaranje prvog dućana najavljeno je za 25. kolovoza u londonskoj ulici Regent Street, a zatim će uslijediti München, Bruxelles i Kopenhagen.

Dok se internetske trgovine očekuju u 18 europskih zemalja, budući da je primarno Europa njihovo ciljano tržište.

A uz trgovinu, Arket će imati i caffe bar u kojima će se moći uživati u ponudi zdravih jela i pića.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju