Cilj ove kampanje je podizanje razine svijesti i razumijevanja o krucijalnoj važnosti prvih pet godina djetetova života.
Način na koji se razvijamo kroz naša iskustva, odnose i okruženje u ranom djetinjstvu fundamentalno oblikuje naše živote. To utječe na sve, od naše sposobnosti da formiramo veze i napredujemo na poslu do našeg mentalnog i fizičkog stanja te načina na koji odgajamo svoju djecu.
Princeza od Walesa na lansiranju svoje nove kampanje (Foto: Afp)
Fokusiranjem našeg kolektivnog vremena, energije i sredstava na stvaranje podržavajućeg, brižnog svijeta za najmlađe članove našeg društva i one koji o njima brinu možemo napraviti veliku razliku u zdravlju i sreći nadolazećih generacija. Kompletno društvo mora igrati ulogu u tome, čak i ako niste direktno uključeni u djetetov žviot jer smo svi odgovorni za stvaranje suosjećajnog svijeta u kojem naša djeca mogu rasti, učiti i živjeti, poručila je princeza od Walesa.
Catherine Middleton u odijelu modne kuće Alexander McQueen (Foto: Profimedia)
Ovo je bilo vrlo važno događanje za Catherine, pa ne čudi što je odlučila zablistati. Za ovu prigodu odabrala je fantastično odijelo modne kuće Alexander McQueen u odvažnoj i vatrenoj nijansi crvene boje.
Nije tajna da crvena boja privlači pažnju, a brojna istraživanja pokazala su da pogled na nju čak potiče određene fizičke reakcije, poput rasta krvnog tlaka i ubrzavanja disanja. Simbolizira vatru, ljubav, snagu i strast te je vrlo dominantna i intenzivna.
Princeza i princ od Walesa na lansiranju nove kampanje (Foto: Afp)
Kada je u pitanju moda, crvenu boju biramo za prigode u kojima želimo biti primijećeni jer se u crvenoj kombinaciji jednostavno ne možemo sakriti od pogleda i zasigurno ćemo postati centar pažnje.
Svoju crvenu kombinaciju Catherine je nadopunila štiklama brenda Gianvito Rossi u istoj boji napravljenim od brušene kože te malom torbicom modne kuće Miu Miu, a od nakita je odabrala efektne naušnice brenda Chalk.
Princeza od Walesa na lansiranju svoje nove kampanje (Foto: Afp)