Čuli ste na stotine savjeta o dijeti, mršavljenju i vježbama, no niste primjenili cjelovit pristup u vašoj namjeri da postanete vitki. Za vas smo pitali stručnjake, fitness trenericu Jasminu Kelavu koja je uspješno provela nekoliko akcija 'Skidajmo kilograme'.

Rijetko kada se događa da u borbu s kilogramima krenemo nakon nakupljena dva-tri sloja viška. Najčešće se 'alarmna lampica' pali kad je problem već poodmakao i kada smo ustalili loše navike koje su dovele do prekomjerne težine.

U trenutku odluke da skinemo kile, potrebno je u život uvesti cijeli niz promjena, a da bi uspjeh bio izvjestan potrebno je puno odricanja i samopouzdanja.

Jasmina Kelava iz fitness centra 'Goky' provela je nekoliko uspješnih akcija i pojasnila nam tu specifičnu metodu koja se temelji na individualnom pristupu.

. Riječ je o cjelovitoj promjeni životnog stila, a to uključuje promjenu načina prehrane, vježbačke navike, rad na više segmanata i naravno, sve mora biti prilagođenu individualno, kazala nam je Jasmina i dodala kako se izvrsnim pokazao Gokyjev program u četiri koraka.

Prvi korak - zavolite zdravu prehranu

Prehrana koja nam je djelomično otprije poznata, prestaje biti žrtva koja označava tone nejestivih biljaka s kojima patimo jedući ih svaki dan. Ona postaje prihvatljiv i poželjan način raznolikog i ukusnog prehranjivanja sebe i čitave obitelji.

Osnova akcije nije dijeta u smislu nejedenja i gladovanja. Jedući zdravo, raznoliko, fino, redovito dolazite do neostvarive želje, gubitka kilograma.

Još k tomu ne morate gubiti vrijeme na vaganje namirnica, brojenje kalorija jer to nisu segmenti ove akcije.

Drugi korak: Tijelo u rukama stručnog tima

Prepuštanje svog tijela i navika u ruke stručnog tima koji prati individualne rezultate jedini je način za postizanje cilja. Stručnjaci su tu samo zbog vas, stoga je kontakt u svrhu savjeta, potpore i motivacije svakodnevan. A priznajte motivacije nikada dosta.

Treći korak : Vježbanje

Uspjeh ne bi bio moguć da u sustavni rad na gubljenju kilograma nije uključeno i vježbanje. Samo vježbom je moguće 'probuditi' cijelo tijelo, potaknuti metabolizam i sagorjeti 'višak'.

Stoga je osmišljen pravilan izbor oblika vježbanja za svaku sudionicu. Preporuka je vježbati najmanje 3 puta tjedno.

Četvrti korak: Zajamčeno topljenje kilograma

Optimalno gubljenje kilograma je 0,5kg do 1kg tjedno. Polagano i promišljeno gubljenje kilograma uz sve segmente koje uključujemo rezultirat će na ovaj način topljenje 0,5 ili 1 kg masnog tkiva, a ne dehidraciju koja je osnova svih dijeta koje nam obećavaju 3, 5 ili 10 kg za tjedan dana.

Pogrešno bi ovu akciju bilo nazvati samo dijetom i fitnessom, jer se zapravo mijenjaju životne navike, a one ostaju za cijeli život.

Godine nisu nikakva prepreka, samo je potrebna motivacija i želja za zdravijim životom, zaključila je Kelava. A mi smo dodali - počnimo odmah i budimo zadovoljne.


Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju