Želite izgubiti kilograme, nemate vremena za fitness, a trčanje ne volite? Odaberite hodanje. Tri do četiri puta tjedno, 45 minuta i zauvijek ćete oprostiti od barem tri kilograma mjesečno.

Hodanje je zdravo

Blagodati hodanja su mnogobrojne, no kao i u svakom sportu, a hodanje jest sport, morate hodati redovito i uvijek u približnom jednakom trajanju. Iskusni fitness stručnjaci preporučuju četiri puta tjedno u trajanju od 45 minuta, ali ako ste početnici, za prve rezultate bit će dovoljno triput tjedno.

Hodanje nije laganja šetnja. Riječ je o žustrom hodanju uz jednako čvrste pokrete ruku, a procjenjuje se da se uz takav tempo gubi pola kilograma tjedno

Hodanje nije laganja šetnja

Riječ je o žustrom hodanju uz jednako čvrste pokrete ruku, a procjenjuje se da se uz takav tempo gubi pola kilograma tjedno.

Osim toga, hodanjem jačate srce i pluća, poboljšavate gustoću kostiju, ali i raspoloženje. Hodanjem se kao i kod primjerice trčanja povećava razina endorfina, a time i smanjuje apetit.

Deset tisuća koraka...

Stručnjaci tvrde kako je deset tisuća koraka dovoljno za mršavljenje, no ne morate se plašiti, jer je to zbir koraka koji ste prevalili po danu – do trgovine, igre s djecom, u parku.. Sve se broji.

Sedam pravila za sportsko hodanje

1. Hodajte brzo i ratko, stoga promijenite način hodanja.

2. Neka glava i ramena budu opušteni, a s rukama pokušajte što više micati kako biste uposlili cijelo tijelo i sagorjeli što više kalorija.

3. Hodajte brzo kako biste se oznojili, no ne i izgubili dah. Najbolji je tempo onaj koji vam dozvoljava razgovor uz hodanje.

4. Hodajte po različitim površinama. Hodajte kroz šumu, na ravnoj površini, uzbrdo, nizbrdo i rezultati će biti brži, a vaše tijelo zategnutije.

5. Nakon nekog vremena počnite koristiti utege. Uzmite dvije boce vode, ili ih napunite pijeskom. Tako ćete izgubiti dodatnih 200 kalorija u 30 minuta hodanja i definirati mišiće ruku, ramena i leđa.

6. Promijenite navike. Parkirajte dalje od , od vrtića, škole.. Gdje god možete odlazite pješke. Umjesto lifta koristite stepenice

7. Prije hodanja se zagrijte, onako kako se to čini i prije trčanja. Nemojte zaboraviti na mišiže vrata, zglobove i koljena.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju