Boksom vježbamo cijelo tijelo u ringu i izvan njega, iako oprez nije na odmet.

Sa svojih 152 centimetra i 48,5 kilograma Maria Coste ne spada u tipične boksačice, čak niti one u lakoj kategoriji. Ali tvrdi da u ringu ne posustaje.

Njezine više suparnice lakše udaraju jer imaju dulje ruke, što je očita prednost. Ali ima i ona svoju strategiju: «Pokušavam prići između udaraca», kaže 43-godišnja Maria, voditeljica telekomunikacija u New Yorku. «I dosta se dobro branim.»

Međutim, njezin cilj, kao i cilj mnogih Amerikanaca, nije samo nekoga nokautirati i osvojiti medalju. Njezin cilj je biti u formi.

Barem nekoliko puta na tjedan odlazi u sportski centar Chelsea Piers na Manhattanu gdje vježba boks i boksa s izmišljenim suparnikom te trenira sparing u boksačkom ringu. »To je izvrsna vježba. Pomaže oblikovati svaki dio tijela - ustrajnošću, izdržljivošću i vježbanjem mišića. A ujedno je i zabavno.«

Na američkoj konferenciji o vježbanju boks je proglašen jednim od najomiljenijih načina održavanja tjelesne kondicije u 2008. godini te je naglašeno da su lokalni boksački klubovi stalno pretrpani, a tečajeve boksa pohađa velik broj žena i muškaraca svih uzrasta.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju