Pretilost uzrokovana ubrzanim tempom života je veliki problem i zdravstveni poremećaj čije nastajanje treba spriječiti na vrijeme. Kako bi to spriječili potrebno je voditi zdrav život uz urednu i uravnoteženu prehranu

Odlazak na dijetu nije rješenje jer svakoj nedostaju neke od potrebnih namirnica pa dugotrajno provođenje može štetiti zdravlju. Pravilna prehrana i primjerena tjelesna aktivnost temelj su zdravog života

Primarna zadaća je svakodnevno zadovoljiti potrebe organizma i osigurati mu dovoljan unos svih potrebnih elemenata.Tijelo će to prepoznati i vratiti na najbolji mogući način, a to je zdravlje i dobar osjećaj.

Za procjenu tjelesne težine nije dovoljno stati na vagu. Primjenjujući jednostavne formule i mjerenja, precizno ćete doznati imate li višak ili manjak kilograma i što zapravo trebate promijeniti kako bi došli do svoje idealne težine. Preuzmite brigu o svom zdravlju i prepustite se procjeni stručnjaka.

Dobra prehrana je presudna i ona poboljšava ukupnu kvalitetu života. Zbog užurbanosti koja vlada u našim životima često ne možemo odabrati optimalne opcije koje bi mogle spriječiti nastanak problema u kasnijim godinama. Način na koji danas jedemo uvelike se promijenio. Danas smo izloženi užurbanom načinu života i u većini se pribjegava brzoj hrani što rezultira tijelom pothranjenim mikro i makro nutrijentima.

Odlazak na dijetu nije rješenje jer svakoj nedostaju neke od potrebnih namirnica pa dugotrajno provođenje može štetiti zdravlju.

Što spada u pravilnu prehranu?
proteini iz soje, krtog mesa i ribe važni su radi kontrole apetita te hranjenja i zaštite mišića.Hrana bogata proteinom su pileća i pureća prsa, bjelanjci,ribe,školjke,rakovi i mliječni proizvodi.

šareno voće i povrće izvor je jedinstvenih biljnih hranjivih tvari i antioksidanata koji štite rad najvažnijih organa u vašem tijelu, vlakna iz voća, povrća i nekih integralnih žitarica važna su radi održavanja uravnotežene funkcije crijeva i izbacivanja toksina iz tijela.

• optimalno bi trebali unijeti 25 g vlakana dnevno iz kombiniranih izvora integralnih žitarica,voća i povrća. Vlakna osiguravaju neometan protok hrane kroz crijeva i usporavaju pražnjenje želučanog sustava.

dobre masti iz ribljeg ulja mogu pomažu organizmu u borbi protiv upala,dobre su za kožu i srce. Dobre masti nalaze se i u orašastim plodovima,avokadu i maslinovom ulju i spadaju u najbolje masti koje možemo konzumirati.

morska riba također sadrži dobre masti koje pomažu u održavanju rada srca te razvoju i funkcioniranju mozga. Potrebno ih je konzumirati tri puta tjedno)

unošenje dovoljne količine vode u organizam važan je dio odražavanja optimalne tjelesne težine. Voda omogućava ispiranje tijela od toksina, održava normalnu cirkulaciju i pravilnu ravnotežu tekućina.


Uravnoteženost je ključna riječ za dobru prehranu i kontrolu tjelesne težine. Ona znači uzimanje raznolike hrane koja sadrži mnoštvo različitih hranjivih tvari te pet obroka u toku dana.

S obzirom na današnji užurbani tempo života nije uvijek moguće osigurati potrebne količine hranjivih tvari koje su nam potrebne. Tu mogu pomoći dodaci prehrani koji će osigurati esencijalne vitamine, minerale i ostale nutrijente.

Savjetujte se sa stručnjacima!

Zadovoljna poziva sve čitateljice koje žele napraviti tjelesnu analizu i doznati što je potrebno kako bi postigli idealnu tjelesnu težinu da pošalju svoje podatke na mail info@nova-forma.info te osiguraju ugodno druženje uz savjete stručnjaka.

Pitanja o pravilnoj prehrani, kontroli tjelesne težine i dodacima koji će osigurati vašem organizmu sve što mu je potrebno pošaljite na mail zadovoljna@novatv.hr Na vaša pitanja će odgovoriti stručnjaci.

Više na stranici: nova-forma.info

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju